Rottenspacehead Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hmm... Hatt Ps3 i litt over 1 måned nå, så mange har hatt viftestøy problemer når de har kjøpt den, men her har den vært musestille uansett om jeg så på film eller spilte osv.. Idag når jeg slo den på så bråkte den mer enn vanlig, brydde meg ikke noe særlig om det, siden det ikke var sååå stor forskjell. Akkurat nå, så satt jeg i en film for lillebroren min, og Ps3`en bråker som et uvær! 100 ganger verre enn den verste modellen til 360... overdøver tven TOTALT, kan jo høre den i de andre romma til og med.. overdriver ikke i det hele tatt, står i stua ( 2 rom unna) og hører den tydelig. Er det bare å bytte den i butikken jeg kjøpte den i ? regner med at jeg får bytta den, for støyen er jo helt på trynet.... Lenke til kommentar
programmer Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Skal ikke være vankelig å få byttet en så åpenbar feil. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Snakka med noen andre nå, og er vel bare den berømte nivå 5 støyen som kommer når det blir veldig varm... Jeg lukka Ps3en inne i tv bordet med bare luftehull på baksida, så den må vel ha blitt meget varm da og skrudd det opp til nivå 5 eller hva det er.. forferdelig støy nivå, jeezzez. Nå er den ihvertfall musestille igjen, men er sykt at den skal bråke så sykt bare fordi den blir litt varm... not good. Men det er en god vifte ihvertfall, viser at den funker..hehe Endret 20. mai 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå