finfyr Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Har prøvd meg på et dette spørsmålet før, men uten hell. Det jeg er ute etter, er et program som kan skrive på selve bildet. F.eks midt på bildet, og gjerne mange på engang. Vil gjerne gjøre dette så ikke alle kopierer masse bilder fra min hjemmeside, for å bruke til privat bruk. Altså vil jeg ha tekst på bildet, så det kommer fram at det er fra min hjemmeside. Gidder ikke skrive på ett og ett bilde i PhotoShop liksom. Håper noen kan tipse meg. Takk! Lenke til kommentar
LeD Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 ImageMagick er genialt til denslags avanserte oppgaver, spesielt når de skal gjøres automatisk på massevis av bilder. LeD Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Jepps, teste det programmet. Ser meget avansert ut, men får vel gi det en sjanse. Andre som har noen tips. Selv tror at dette programmet skal være midt i blinken for mitt bruk. Takk! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Hmm, det programmet skjønte jeg ingenting av jeg. Altfor avanser for en stakkar som meg. Noen som vet om andre program som gjør den samme jobben? Håper noen kan hjelpe. GODT NYTTÅR Lenke til kommentar
kholand Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 photoshop fungerer til alt! lag et layer med teksten du skal ha, og sett det sammen med bildet du skal ha det på. funger bare på ett bilde av gangen -såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå