Acebaby Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hei.. jeg har en Socket A pc.. me en AMD Sempron.. som jeg har lyst til og klokke cpu.. har vanli boxed kjøling.. hvor mye sånn ca kan jeg klokke? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Rundt 2, ca da. Ta deg en kikk på overklokkingsforumet og les litt der så finner du det ut etterhvert. Endret 19. mai 2007 av Thorvald Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 punkt 1: les litt om overklokking på forumet. punkt 2: vi trenger mer info om systemet ditt for å kunne hjelpe punkt 3: topic er håpløst, denne tråden vil nok bli stengt om du ikke endrer den (forslag: hjelp til overklokking av socket A sempron) andre ting: boxed kjølere er vanligvis ikke egna til overklokking. cpuer kan variere veldig i egenskaper innenfor overklokking. ram har en del å si for ytelsen. hovedkortet har MYE å si for overklokking. og til sist: ikke forvent deg noen forbedring å snakke om. spør heller deg selv om du trenger å klokke den. klokk heller conroe maskina di som er posta i profilen, det tjener du mye mer på og du har mer glede av det Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har en socket A Sempron 3000+ med Barton kjerne. Denne kjører orginalt på 2ghz, jeg klokker den til 2,4ghz uten problem. Klarer 2,5 om jeg gir litt skrur opp rpm på cpu-vifta. Om hovedkortet mitt hadde likt litt bedre overklokking å kunne gitt litt mer volt runder denne sikkert 2,6ghz. Ytelsen er god i desse gamle Barton cpuene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå