amear Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har kjøpt en PS3 på ebay og jeg mistenker at den er stjålet, har det noe å si for mitt eget bruk av konsollen. Kan jeg fremdeles bruke alle online funksjonene ikke noe blir sperret håper jeg. Jeg har brukt mye penger og det er kjedelig hvis jeg får den i posten også er det masse som ikke funker fordi den er stjålet eller ikke. Kan noen gi meg råd om det er mulig at en stjålet ps3 kan være sperret på noen måte. Amer Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Vel, jeg aner ikke om det har noen konsekvenser for selve bruken av konsollen, men det jeg vet er at heleri er like ulovlig som tyveri. Så du burde kanskje ta kontakt med politiet hvis selgeren kommer fra Norge i alle fall. Lenke til kommentar
amear Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Vel, jeg aner ikke om det har noen konsekvenser for selve bruken av konsollen, men det jeg vet er at heleri er like ulovlig som tyveri. Så du burde kanskje ta kontakt med politiet hvis selgeren kommer fra Norge i alle fall. 8648480[/snapback] Jeg vet at heleri er ulovlig og selgern er fra england. men jeg er ikke sikker på om den er stjålet jeg har hørt det fra andre kunder som har kjøpt fra han, men andre kunder sier at det ikke er stjålet så jeg lurer fremdeles på om det har noe å si om bruken på ps3 blir det noe som helst sperret eller noe slikt. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Du får ta vare på bankutskrift, evt. kvittering, så har du ihvertfall videre spor til politiet, hvis politiet skulle ta kontakt.. Endret 20. mai 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tvilar på at det blir europol / interpol sak av ein stjålen spel-konsoll Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tvilar på at det blir europol / interpol sak av ein stjålen spel-konsoll 8657081[/snapback] De har nok berde ting å gjøre ja Vet ikke om jeg ville satt over noe penger til en fyr som har stjålet i utgangspunktet men Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ville ikke anbefalt deg å kjøpe noe som du mistenker er stjålet i første omgang. Når jeg første gang gikk online med min ps3, måtte jeg registrere den osv. Om denne konsollen er stjålet, og det er meldt inn til sony, så er det mulig at du kan få noen sperrer ja.. Du får bare vente på den, så sjekke dette ut. Det med at andre som har kjøpt den sier at de varene ikke er stjålet kan være løgn det å, med mindre du kjenner disse personene da. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Vet ikke om jeg ville satt over noe penger til en fyr som har stjålet i utgangspunktet men 8657254[/snapback] Jamen hvis han ikke gjør det, er det 'amear' som blir han som stjeler konsollen.. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 hvorfor tror du den er stjålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå