Gå til innhold

Mistanke om stjålet PS3

amear

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en PS3 på ebay og jeg mistenker at den er stjålet, har det noe å si for mitt eget bruk av konsollen. Kan jeg fremdeles bruke alle online funksjonene ikke noe blir sperret håper jeg.

Jeg har brukt mye penger og det er kjedelig hvis jeg får den i posten også er det masse som ikke funker fordi den er stjålet eller ikke.

Kan noen gi meg råd om det er mulig at en stjålet ps3 kan være sperret på noen måte.

Amer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg aner ikke om det har noen konsekvenser for selve bruken av konsollen, men det jeg vet er at heleri er like ulovlig som tyveri. Så du burde kanskje ta kontakt med politiet hvis selgeren kommer fra Norge i alle fall.

Lenke til kommentar
Vel, jeg aner ikke om det har noen konsekvenser for selve bruken av konsollen, men det jeg vet er at heleri er like ulovlig som tyveri. Så du burde kanskje ta kontakt med politiet hvis selgeren kommer fra Norge i alle fall.

8648480[/snapback]

Jeg vet at heleri er ulovlig og selgern er fra england. men jeg er ikke sikker på om den er stjålet jeg har hørt det fra andre kunder som har kjøpt fra han, men andre kunder sier at det ikke er stjålet så jeg lurer fremdeles på om det har noe å si om bruken på ps3 blir det noe som helst sperret eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Ville ikke anbefalt deg å kjøpe noe som du mistenker er stjålet i første omgang.

Når jeg første gang gikk online med min ps3, måtte jeg registrere den osv. Om denne konsollen er stjålet, og det er meldt inn til sony, så er det mulig at du kan få noen sperrer ja..

Du får bare vente på den, så sjekke dette ut.

Det med at andre som har kjøpt den sier at de varene ikke er stjålet kan være løgn det å, med mindre du kjenner disse personene da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...