Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forholdet blir så rart, noen teorier?

Gjest Gjest_undrende_*

Anbefalte innlegg

Med mindre 'Ole' er 18/19 år og kanskje har gjort noe mot hennes vilje?

Hvis de begge var med på hva-det-nå var de gjorde så burde du få vite hva ja. Det er jo 'slutt' nesten uansett nå virker det som...

Trist men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig...

Virker som hu er veldig usikker, og ikke vet helt hva hu vil selv.

Man vet jo som oftest ikke hva man har, før man har mistet det... det er mange ganger når jeg er i et spesielt humør at jeg har tenkt at jeg fint kunne klart meg uten kjæresten, men når jeg igjen tenker på det senere er det nesten så jeg får klump i halsen!

Du må nesten tenke deg godt om og bli enig med deg selv om du virkelig er så glad i henne at dette er verdt bryet. Når du har gjort det kan du ringe og først påpeke hvor gla du er i a, for så å forlange sannheten om hva som skjedde med Ole/hvorfor hun oppfører seg som hun gjør... Hvis hun ikke kan fortelle deg sannheten, er ikke det noe å basere et forhold på...

Hold oss oppdatert ;)

Lenke til kommentar

hei.

i mine øyne ser det ut som om det er hun som har et problem, og dette med og bestemme seg for hva hun virkelig vil.

hun vil være sammen med deg og hun er utrolig glad i deg(elsker deg?), men samtidig frister livet som singel henne også litt, og tanken på å kunne gjøre som hun vil.

hun vil ha din oppmerksomhet, men samtidig betyr det andre sir veldig mye.

etter en voldtekt er det normalt og føle seg kansje skiten, verdiløs osv, dette kan og være et argumet i hvorfor hun er den hun er(om min teori stemmer)

mitt råd til deg vil være å skyve henne litt vekk, la henne komme til deg når hun vil. ikke mas, men svar henne når hun vil ha et svar. fortell henne at du er ukomfertablem med at forholdet deres er som det er.

gi henne litt rom å slå med armene på du, det tror jeg vil hjelpe, men klart, dette er bare min teori :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_undrende_*

Hei igjen.

Prøvde å skrive en liten oppdatering istad, men serveren ble overbelastet, så prøver på nytt.

Igår lovte hun å ringe når hun kom hjem. Jeg ventet til klokken 02:00 og fikk ingen telefon. Jeg bestemte meg for å sove på det, så jeg tenkte klart når jeg skulle si hva jeg skulle si.

Jeg prøvde å ringe gjentatte ganger neste morgen, men fikk ingen svar (opptatt svar, og hun kan til og med parkere samtaler og deretter prate med to stk samtidig), så jeg gjør som jeg må, og sendte en SMS (jeg føler meg teit pga det ja, men for å være ærlig så gidder jeg ikke å bruke stemmen min på hun lenger) med teksten "Hei. Fra med nå og av så gidder jeg ikke deg mer. Hvis du vil fortsette å være min, ihvertfall som en venn så får du overbevise meg og gjøre deg fortjent til det. For jeg er dritt lei av at du leker med mine følelser og nå orker jeg ikke mer. Fra og med nå hører du ikke mer fra meg og jeg vil ikke høre mer fra deg så fremt du ikke ringer for å fortelle meg sannheten om alt. Lykke til videre i livet".

Det verste av alt er at vennene og venninnene hennes støtter meg i denne saken, selv om jeg såvidt kjenner dem. Og jeg er fast bestemt på avgjørelsen, jeg elsker hun over alt på jord, men jeg vil likevel ikke ha noe kjærlighetssorg for jeg synes ærlig talt ikke hun fortjener at mitt hjerte blir knust pga hun.

Haha, tro det eller ei, bestevenninna hennes har allerede prøvd seg på meg.

Hva mener dere? Var dette bra gjort av meg, eller er jeg for streng osv?

Lenke til kommentar

Du må legge på mer ved på bålet gutt! ;)

Det med at hun ble voldtatt kan ikke ha så mye å si. Men kanskje du tror det og tar så sinnsykt altfor mye hensyn til det at det bare blir teit og gnisten har blitt borte..

Eller... Ho ville sjekke om gresset var grønnere på den andre siden. Og det var det kanskje?

Men du må også tenke over at man er ikke kjærester kun for å få fri pass inn i kusa hennes. Det er følelser, ALT handler om FØLELSER, når det gjelder kjæreste. Så om ho ikke er hypp på at du driver å klår ho på puppene hele tiden, så syns jeg du skal akseptere det og fortsatt gi ho hadekyss.

Ole fyren er en forbanna kukk da... Bank han opp... Eller spre noen saftige falske rykter om han.

Menneh... Hmm.. Når du er 18 år så er jenta 16 år. Er det ikke kjedelig å ikke kunne ta med dama si på byn en kveld engang? Må vente 2 år bare på det bare liksom. Og pluss at dere bor tusen mil ifra hverandre.

Er ikke sikkert du liker den regelen min, men slår en dame opp med meg, så er det ingen veg tilbake, gjort er gjort, hade bra... Da er det bare å pakke baggen å dra!

BTW: Hva var poenget med den meldinga du sendte egentlig? Hvis du bare hadde driti i ho en god stund, så hadde ho skjønt alt det du skrev og ENDA mer etterhvert!

- "Du vet ikke hva du har, før du mister det".

Du gjentar også hele tiden "Lykke til videre i livet" osv. Det skriver du bare for å trøste deg selv eller noe. Dama klarer seg fint ho. Spørs om du gjør det. Eller du skriver det for å liksom på en måte vise at ho har mista noe ifra livet sitt som ho ikke vil miste. Du prøver å få ho til å få dårlig samvittighet eller noe. Noe tragisk ved det er det uten tvil, så slutt å si sånne tåpelige ting.

Hadde en jente sagt det til meg, så hadde jeg bare tenkt: "YEsss... Endelig nattero uten meldingslyder og teite sms'er med piss". Kanskje ho tenkte sånn også.

Gi faen litt! Dra fram Jack Danielsen og fyr på en røyk, slapp av. Det årdner seg :yes:

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Tror ikke du kommer langt in the long run ved å være slik Twingy

8661434[/snapback]

Trokke jeg heller..

Jeg syns han sendte en god mld jeg..

Det er for dumt å bare ignorere henne.. Det funker ikke! Det blir bare dumt og hun tror hun har "vunnet"

Han sa akkurat det han følte om henne og saken og det er bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...