Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei. Jeg sitter her å undrer mye på forholdet mellom meg og kjæresten. Jeg kan begynne fra starten. Det eneste jeg håper på er at dere kommer med deres teorier om hva som skjer og hva jeg kan gjøre med denne saken. Dama ble voldtatt i november, og i januar ble jeg kjent med hun. Jeg har alltid visst hun er voldtatt, så jeg har vært forsiktig med ordspråk og kroppskontakt. Vi ble mer og mer kjent og ble sammen i mars. Men hun bor på Sørlandet og jeg i Oslo, så det tar opp til tre uker før vi får møtt hverandre. Forrige uke, ikke denne helga, men helga før da, skulle jeg egentlig på besøk hos hun. Likevel kunne jeg ikke dette, så hun dro ut med noen kompiser. Blant annet en gutt (la oss kalle han for Ole). Denne Ole var hun med i 7 timer den dagen, og neste dag skulle de blant annet steke fisken de hadde fiska. Ole sov over hos kjæresten min og de var våkne til 05:30, før han sov over hos hun. Hun var svært avvisende disse dagene og hadde lite kontakt med meg. På søndag slår hun opp fordi "hun har mistet følelser for meg". Og jeg synes det er rart siden hun på lørdagskveld sier hun elsker meg og det har aldri vært noe som har tydet på at ting ikke går bra. Hun sier at hun svært gjerne vil være venn med meg, men på tirsdag ble jeg lei av å ikke vite om hun ville ha meg tilbake eller ikke, så jeg slo opp og sa "Lykke til videre. Håper du får et fint liv". Dette var som planlagt den siste meldingen, men hun skrev tre meldinger tilbake og jeg brydde meg ikke. Hun ringte senere fra venninnen sin fasttelefon og jeg tok det, for jeg visste ikke at det var henne. Hun gråt veldig mye og sa hun svært gjerne ville ha meg tilbake. Jeg sa nei. Hun fortsatte å sende meg meldinger og ringte mange ganger. Til slutt ble jeg lei og tok telefonen, og hun bokstavelig talt hylgriner. Jeg sa greit vi ordner opp og det endte fint - trodde jeg. På torsdag kommer jeg bort og hun er svært avvisende. Hun prater lite, blir fortere sur for ingenting, for eksempel ble hun irritert fordi jeg stilte samme spørsmål som jeg stilte på 5 uker siden. Hun nektet å la meg ta henne på puppene (før ble hun kåt av det) og det var ihvertfall ikke snakk om å ta på henne under buksa. Det var med andre ord ikke noe annet enn vennskapelig forhold. Og da sa jeg "greit, da kan vi jo like godt være gode venner istedet for å være sammen. Vi har jo uansett et vennskalig forhold bare, så hva har det å si?", hun svarer "Jeg vil ikke slå opp, for vi har jo ikke bare et vennskapelig forhold.". Da jeg drar hjem sier hun bare "hadet", og forventer at jeg skal gi et kyss, noe jeg ikke gjorde. Så hun spør om hun kan få et kyss før jeg drar og da jeg kysser henne, snur hun seg i førsten så jeg treffer kinnet, også kysser hun meg på leppa. (dette var da idag den 19.) Jeg har spurt henne hvorfor hun er sånn, men hun sier at meldinga jeg sendte på tirsdag der jeg sa "Lykke til videre" "syket henne ut". Teorier jeg har kommet fram til: - hun vet at hvis jeg slår opp med ei jente så hører hun ikke fra meg. Derfor prøver hun å komme over meg på denne måten. - hun tok seg unormalt nær av dette med "Lykke til" og derfor greier hun ikke å kysse meg eller noe lignende (hahaha, dette må være noe av det dummeste jeg har hørt egentlig) Men hva er deres teorier? Hva annet kan ha skjedd? Noe jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Men hva er deres teorier? Hva annet kan ha skjedd? Noe jeg bør gjøre? 8647782[/snapback] Nei jeg aner faktisk ikke.. hehe.. dette tror jeg er en av de få gangene der jeg rett og slett ikke kan tenke meg til hva jenta tenker en gang.. Men det jeg kan ikke se at det kommer noe godt ut av det forholdet lenger, så tror du skal komme deg ut av det.. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 For meg virker det som det skjedde noe med denne "Ole". Da følelsene så raskt endret seg, virker det noe merkelig. Hun evt gjorde det slutt pga. det som i så tilfelle skjedde og at hun ikke klarte fortelle deg det. Men i ettertid savner deg og angrer seg, men ikke klarer gjøre noe med det. Derfor så mye frem og tilbake. Angrep er fortsatt det beste forsvar- Hun blir fort sur og irritert. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 En viktig ting å huske på: Det hele startet fordi jeg på søndag ble irritert fordi "Ole" sov over hos hun. Og hun innrømte senere at "Ole" senere hadde sagt "Kjæresten din synes du er feit og respekterer ikke deg", og dette var grunnen til at hun hadde slått opp. Dama hadde trodd på dette og slo derfor opp, SELV om hun visste at "Ole" likte hun. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 En viktig ting å huske på: Det hele startet fordi jeg på søndag ble irritert fordi "Ole" sov over hos hun. Og hun innrømte senere at "Ole" senere hadde sagt "Kjæresten din synes du er feit og respekterer ikke deg", og dette var grunnen til at hun hadde slått opp. Dama hadde trodd på dette og slo derfor opp, SELV om hun visste at "Ole" likte hun. 8647949[/snapback] Hvordan kan hun tro på noe sånt? Kjenner du denne Ole? Hvis du ikke gjør det så kan jo ikke han vite hva du mener :s Men sånn som Folcom sier så tror jeg det har skjedd noe med denne Ole, hun ikke helt tør innrømme. Verken for seg selv eller deg.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 For meg virker det som det skjedde noe med denne "Ole".Da følelsene så raskt endret seg, virker det noe merkelig. Hun evt gjorde det slutt pga. det som i så tilfelle skjedde og at hun ikke klarte fortelle deg det. Men i ettertid savner deg og angrer seg, men ikke klarer gjøre noe med det. Derfor så mye frem og tilbake. Angrep er fortsatt det beste forsvar- Hun blir fort sur og irritert. 8647895[/snapback] Mener du at jeg derfor skal ringe henne idag og bare si "dra til helvete, og ikke ring meg igjen"? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Mener du at jeg derfor skal ringe henne idag og bare si "dra til helvete, og ikke ring meg igjen"? 8647976[/snapback] Jeg tror du skal ringe henne og be hun være 100% ærlig med deg! Og så spør du om hun gjorde noe med denne Ole. Og at du klarere opp i alt før du eventuelt gjør det slutt.. Edit: leif Endret 19. mai 2007 av Iril Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hvor gamle er dere egentlig? Forvirrende situasjon :S Lenke til kommentar
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg er 17, hun er 15. ikke at alder har noe å si i denne situasjonen da. men da ringer jeg hun og sier at hun skal innrømme alt fra A til Å og hvis jeg ikke er tilfreds med svaret legger jeg på og det blir min siste samtale med hun. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, virker som en komplett idiot denne "kompisen". Nei, vet ikke helt hva du skal gjøre nå. Etter egen og kompisers erfaring må det hard skyts til for å få jenter i denne situasjonen til å fortelle sannheten. Hvis nå noe skjedde med denne "Ole". Virker som hun ikke bare har vanskelig for å innrømme det overfor deg men som Iril sier, også for seg selv. Og da skal det nok mye til før hun innrømmer noe som helst. Men forsøk, få henne til å være ærlig. Noe er det jo? Ellers hadde hun ikke oppført seg som hun gjør, ikke sant? Ah, 17 og 15 år. Vel, alder kan ha noe å si. Mye som foregår i ett hormonfylt tenåringshode Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 men da ringer jeg hun og sier at hun skal innrømme alt fra A til Å og hvis jeg ikke er tilfreds med svaret legger jeg på og det blir min siste samtale med hun. 8648127[/snapback] Det er vel egentlig greit det.. Men ikke vært irritert når du ringer, prøv å være posetiv. Jeg sier absolutt ikke at det er enkelt, men hvis du er irritert og sur hører du ofte ting du vil høre. Hvis du skjønner.. ? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg er 17, hun er 15. ikke at alder har noe å si i denne situasjonen da. men da ringer jeg hun og sier at hun skal innrømme alt fra A til Å og hvis jeg ikke er tilfreds med svaret legger jeg på og det blir min siste samtale med hun. 8648127[/snapback] Alder er ganske vesentlig. Det er ikke sannsynlig at dette kan bli noe seriøst forhold, og med tanke på den store avstanden i tillegg, ville jeg bare gjort det slutt. Sjelden særlig håp for to tenåringer, og når det allerede er tull.... Men, ikke opp til meg! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 takker. da er det slutt Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 takker. da er det slutt 8648213[/snapback] Har du snakket med hun alt? Og fortell hva hun sa... Jeg liker å få med meg hva som faktisk skjedde Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hadde hun gjort noe med "Ole"? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Langdistanseforhold er et herk, spesielt om man krangler. Lett å gjøre dumme ting da. Helt ærlig så skjønner jeg ikke på dama. Men har dere møtt hverandre så mye at dere stoler skikkelig på hverandre? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Langdistanseforhold er et herk, spesielt om man krangler. Lett å gjøre dumme ting da. Helt ærlig så skjønner jeg ikke på dama. Men har dere møtt hverandre så mye at dere stoler skikkelig på hverandre? 8648243[/snapback] Jeg stolte på hun for en stund siden, helt til den fredagen. Men hun sier til meg at hun hater utroskap, og at jeg aldri får tro noe sånt om hun. Til dere andre, har ikke ringt hun ennå, skal si ifra hva som har skjedd når hun har ringt Lenke til kommentar
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg tenkte litt på dette her igjen. ustabiliteten, har det noe med at hun ble voldtatt å gjøre kanskje? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg tenkte litt på dette her igjen. ustabiliteten, har det noe med at hun ble voldtatt å gjøre kanskje? 8650299[/snapback] Jeg tror faktisk ikke det... Ikke for å dysse ned hvor forferdelig det er å bli voldtatt. Men jeg tror ikke den episoden har noe med forholdet deres å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå