Newman Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har en Samsung 16-10-32x brenner som jeg tror har brent sin siste cd... Alt klikka da en cd satte seg fast mens jeg brente. Nero klikka mentalt, og det var ikke mulig å avslutte programmet. Brennern ble også borte fra min datamaskin. Når jeg restarter pcen så hengern litt når den prøver å finne en enhet der brennern en gang var. Det er heller ikke mulig å åpne brennern med eject knappen. Jeg fikk tilslutt åpna opp hele driten med en skrutrekker, (nei, ikke brekk og bryt metoden...) fjerna cden og satte alt på plass men ingenting funker. Er det håp, eller må jeg kjøpe ny? Noen som kan anbefale en ny BILLIG brenner? Sjekka litt rundt og fant noen billige brennere på www.psdata.no Det er de tre som kommer frem når du trykker på CD/DVD. Noen som har noen erfaringer med disse brennerne? Samsung brennern koster nesten ingenting, men jeg vet ikke om jeg tørr å kjøpe enda en brenner fra Samsung. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Høres ut som du kan kaste brenneren din i dass Men en ny brenner er jo billig... Husker ikkje hva slags brenner som er best, men vis du leter i arkivet til hw.no er det veldig mange tester av 40X brennere og oppover.... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har en 40x/12x/40x LG-brenner, og er meget fornøyd. Ga 500 blank for den på Komplett. Lenke til kommentar
petersv Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 AOpen brenneren de har på PSData er meget bra. JustLink (BurnProof) funker bra, aldri hatt noen feilbrenninger. Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
Champ Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Har samme erfaring med Aopen brennere, funker utmerket. heller ingen feilbrenninger. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Sjekka noen av testene til Hardware.no. Så at LG brenneren hadde fått 5/6. Det eneste minuset var at den ikke støtter lesing av CD+G.(?) Har ikke peiling på hva det er, men vil det gå utover mine brenne vaner? (brenner for det meste .bin og .iso filer *host,host*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå