zonko Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Plutselig ble innleggene i emner vist som "tråder", ikke innleggene etter hverandre nedover sida slik jeg er vant med. Dette skjer i Opera, prøvde med IE og da så det ut som før. Har ikke nærmet meg noen innstillinger eller noe, som kunne medført en slik endring. Håper noen kan hjelpe Endret 19. mai 2007 av zonko Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Trykk på [ Standard ] så vil det vises som normalt igjen. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Tusen hjertelig. Lette etter en knapp som kunne gjøre noe sånt, både under poste-vinduet og i kontrollpanel, men fant det ikke. Saken er løst. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Øvst til høgre, like under knappane , og . Det står Trådet · [ Standard ] · Lineær+. Bruker du Amobil.no-skinet er det ikkje der trur eg, so då må du bytte skin (heilt nederst til venstre) fyrst. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Må nesten takke jeg også! Takk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg