Gå til innhold

Spørsmål om Guitar Hero(Generelt).


Anbefalte innlegg

Hei Hei.

Jeg har tenkt oh kjøpe guitar hero men hvilken skal jeg velge?

Prøvd 2en liker alle sangene veldig godt, og expansion kommer jo snart til 2en.

1en Har jeg aldri prøvd men er det like bra?

Hva er forskjell på Wireless og den andre?

Vet noen hvor man kan kjøpe det billigt?

Håper det ikke ble et ras av spørsmål ;)

Takker på forhånd for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du skal kjøpe til PS2, ville jeg kjøpt den versjonen som har flest sanger du liker. 80-talls-versjonen som kommer passer til begge to. Om du har XBox 360 ville jeg heller kjøpt til den, fordi der har du leaderboards, achievements, kulere gitar, flere låter samt muligheten til å laste ned nye låter når du får lyst til det. 2ern koster 699 på Expert.

Lenke til kommentar
Har bare ps2 men er det SÅ mye forsjel?

8650660[/snapback]

 

Både guitar hero 1 og 2 til ps2 er meget bra spill.

Det som kanskje er et pluss på gh2 er at der har du en practice mode, som du kan bruke for å lære di vanskelige gitar soloene lettere. Men generelt er også gh2 vanskeligere enn gh1.

 

Etter å ha spillt gjennom både 1 og 2 på expert vansklighetsgrad vil jeg bare si at min soleklare favoritt er gh2 pga noen detalsjer.( for noen ganske ubetydelige) men når du spiller career mode på 2ern så følger sangene og charecterene å gitarene osv du unlocker videre når du går opp i vansklighetsgrad. Du må unlocke på nytt i gh1 når du går fra f.eks easy til medium.

Practice mode er jo genialt å ha, stort pluss på 2ern.

 

Jeg ville bare gått rett for 2ern. siden du liker de fleste sangene der og.

 

edit: prøvde gh2 på x-box i går. Forsjellen er at det er byttet ut et par sanger. og at du kan laste ned nye sanger fra nettet. likte knappene på gitar kontrolleren, men generelt liker jeg ps2 gitar kontrollerene bedre, pga f.eks størrelsen. Litt mindre klumpete på ps2 enn x-box.

Endret av synthetic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...