mariuz1991 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei Har tenkt til å bygge om min Viksund 660 litt, og trenger noen tips til hva som kan være lurt å gjøre. Hadde også vært kult hvis dere som har Viksund 660 bilder kan poste dem ut her, takk Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva har du tenkt på da? Greit å vite hva du har tenkt også. Hvilken årsmodell er den? Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Den er 1980-modell. Tenkt på å lukke cabinen, og trenger tips til dette. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg har sett litt mere båt sånne båter nå, og du vil bygge igjen der hvor det er/var kallesje akter du? Er jo litt begrenset hvor pent det kan bli å bygge igjen med forskjellige typer materiale da, båten er forholdsvis "rund" overalt. Og det som du evt bygger vil jo bli litt mere firkanta om du skjønner hva jege mener.. Men det er jo mulig å tette båten helt i fast materiale. 2-3mm tykke aluminiumsplater og ett sveiseapparat, lakk/maling ett ferdig "hus". vannfast-kryssfiner er også en mulighet og male/lakke ett ferdig "hus" vanlig kryssfiner, og kjøpe noen kvadrat glassfibermatte og plaste og sparkle og pusse og male/lakke ett ferdig "hus" Kommer mye ant på fingerferdigheten, men alt kan jo læres, samt pris da selvfølgelig. Er no en som holder på å "shine opp" skuta si her, ser nå ut til å bli pent innvendig dette her. viksund 660 Endret 24. mai 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Hvis du ser på første bildet der i den annonsen, så mener jeg å lage en vegg med dør fra styrehustaket og ned. Må nok utvidet styrehuset litt bakover også, siden det er skrått. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ok, skjønner delvis tanken. Hva om du bruker vannfast finer da, og lakker det hvit etterpå.. Og bygger alla noe slik utseende som kallesjen er på bildet her, med vegg og dør som går til dørken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå