fa2001 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hei, jeg kommer ikke på nett med kabelmodemet:( Her er hvor langt det kommer (fra "CM Status"): CM State: Docsis-DHCP Complete Docsis-Downstream Scanning Complete Docsis-Downstream Ranging Complete Docsis-Upstream Ranging In Progress Docsis-DHCP --- Docsis-TFTP --- Docsis-Data Reg Complete --- Telephony-DHCP --- Telephony-TFTP --- Telephony-Reg with Call Server --- Telephony-Reg Complete Jeg kommer heller ikke inn på get.no (er siden nede?), så jeg vet ikke tlf. nr. til dem... Jeg kan nok finne det et annet sted, men jeg lurer på om det er noen her som har noen lure triks? Jeg har prøvd å "power cycle" modemet uten suksess. Edit: oppe igjen nå. varte bare ca 2 timer. Endret 19. mai 2007 av fa2001 Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei, jeg kommer ikke på nett med kabelmodemet:( Her er hvor langt det kommer (fra "CM Status"): CM State: Docsis-DHCP Complete Docsis-Downstream Scanning Complete Docsis-Downstream Ranging Complete Docsis-Upstream Ranging In Progress Docsis-DHCP --- Docsis-TFTP --- Docsis-Data Reg Complete --- Telephony-DHCP --- Telephony-TFTP --- Telephony-Reg with Call Server --- Telephony-Reg Complete Jeg kommer heller ikke inn på get.no (er siden nede?), så jeg vet ikke tlf. nr. til dem... Jeg kan nok finne det et annet sted, men jeg lurer på om det er noen her som har noen lure triks? Jeg har prøvd å "power cycle" modemet uten suksess. Edit: oppe igjen nå. varte bare ca 2 timer. 8647316[/snapback] Du er langtfra den eneste - jeg har heller ikke hatt nett de siste 2 timene, men nå er det tilbake. Ifølge kundeservice, telefon 02123, har de problemer over hele landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå