Chataqua Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå har jeg hatt min i litt over en uke, og jeg er storfornøyd. Ufattelig bra telefon, har ikke hatt noen som helst problemer med den så langt. Gikk fra LG KG810 (tror jeg modellen var...) og over til S730, så det var en ganske brå overgang. Men har brukt en del PDA så er kjent med Windows Mobile. Har sett enkelte steder at det har blitt klaget over dårlig batteritid. Det er ikke noe jeg har lagt merke til foreløpig. Den siste uken, så har den vært i bruk stort sett hele tiden, dvs. et par meldinger og et par telefoner daglig, endring av avtaler, og veldig mye musikk for min del. Ladet den natt til i går, så kan ikke akkurat klage over batteriet jeg;) Særlig tung er den heller ikke. Den er mye tyngre enn min forrige mobil, og den er vesentlig tyngre enn andre mobiler jeg har hatt, men nå tenker jeg ikke særlig over det. Den ligger bra i hånden, og er god å holde. MEN; den kunne nok med fordel vært litt lettere. Anyways; dere som enda ikke har fått denne telefonen har virkelig noe å glede dere til. Definitivt den beste telefonen jeg har hatt. Lenke til kommentar
pian Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har nå hatt min i fem dager og er fornøyd. Gikk fra Qtek9100 og denne er mindre, lettere og mer stabil. Er egentlig litt digg å slippe å ha touch-screen, har ikke savna det etter dag to det er mer en vanesak enn et pluss. Jeyo Mobile Companion lot meg overføre alle SMS fra Qtek'en til denne - helt supert! Tastaturet er skikkelig digg, jeg plages litt med at tlf er litt treg til å merke at jeg svitsjer fra tlf til tastatur, men det går helt greit. Browser er IE, men Mobile Opera danker ut den så det griner. Synd den koster ekstra. Batterikapasitet var elendig første to ladinger (holdt bare et døgn!) men nå har det blitt bedre. Tror faktisk det hjelper å lade den litt.... Og at jeg ikke har den på wlan og mail på 3g absolutt hele tida Alt i alt godt fornøyd, kan trygt anbefale denne telefonen til de som vil ha en proff-mobil med qwerty-tastatur. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvordan er det egentlig å skrive på qwerty-tastaturet sammenligned med å f.eks. bruke ordbok funksjonen på en nokia? Lett å komme borti taster ved siden av f.eks.? Følger mobilen med heletida, eller henger teskta på skjermen lett etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå