Gå til innhold

Tråden for HTC S730 (Wings)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det fortsatt ingen som har noen ofisielle bilder å vise frem? Jeg er så sinnsykt spent på hvordan utseendet egentlig blir.. Er litt vel mange forskjellige rykter og bilder som florerer rundt på nettet for øyeblikket!!

fRED uT! :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

D-PAD er ala det ene bildet som ble lagt ut - 4 knapper for hver retning, og som regel en i midten.

Hvorfor kan de ikke droppe det utskyvbare tastaturet på siden ? S710 veier jo som en murstein, uten den hadde S710 vært aktuell. Nå får jeg heller se hva som kommer etterhvert..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke noe nytt enda, nei... kan vel hende S730 og Kaiser vil bli lansert ganske likt!?

TyTn kom hvertfall for ca. et år siden nå, så en oppfølger til den kan man nok se etter snart. S730 mistenker jeg at kan drøye litt med tanke på hvor S710 selger så er det kanskje greit å la de kjøpe den før man frister med en ny telefon. :p

Lenke til kommentar

Sant nok, men med tanke på at det florerer en del rykter og bilder av S730 kan det være at de ser for seg S710 som en basismodell og S730 for de som trenger litt ekstra finesser.. S710 for mannen i gata og S730 for kontorrotta =P Bare en liten tanke..

fRED uT! :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sukk, jeg har brukt min SE P990i i ganske nøyaktig ett år nå. Leverte inn den første jeg fikk raskt, fikk ny. Har sendt den for andre gang nå inn på rep. Jeg vil ikke ha noe mer P990i nei... (har hatt alle sammen, P800, P900, P910i). Byttet med masse feil hver gang....

P1 gidder jeg IKKE prøve, er jo bare masse gammelt oppgulp i en lite drakt....

S730 trigget meg voldsomt! Så jeg hååååååper den kan komme snart....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...