Akidon Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva synes folk nå som albumet har kommet da? Personlig er det synes jeg det er som en brikke som altid har manglet har falt på plass. Skjønner ikke at verden har fungert uten denne platen :!: Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det nådde ikke helt opp hos meg. Men et middels qotsa album er langt over gjennomsnitt uansett så. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jaja er igrunn enig med at det ikke var det beste. Men som du sier det er langt bedre enn snittet. Og verden hadde ikke vert den samme uten. Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Im Designer er uten tvil den mest diggbare sangen på Era Vulgaris Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Går vel egentlig ikke ann å sammenligne platene til QOTSA, siden de er ganske forskjellige. Syns nå jeg da. Diggbar plate spør du meg. Beste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Elsker Queens of the stone age, men vet ikke helt om jeg digget denne sangen. Hmm, kanskje den bare må vokse litt på meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Syntes ikke det nye albumet er noe særlig, dessverre. Jeg har alltid likt QoTSA, men dette var litt for tamt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Dessuten er det alltid irriterende når band man har likt lenge plutselig er blitt "populære" bland folk flest. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Dessuten er det alltid irriterende når band man har likt lenge plutselig er blitt "populære" bland folk flest.9068594[/snapback] Akkurat det driter jeg i. Liker man virkelig et band, spiller det vel mindre rolle om 1000000 andre gjør det. Syntes bare ikke albumet var noe særlig. Synd når gode band taper seg. Jeg er redd QoTSA er på vei samme sted som RHCP, som bare ble crap etter Californiacation. Endret 13. juli 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
jH- Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Syntes nå dette var et meget godt gjennomført album fra Homme & Co. Inneholder mange "klassikere," pluss et par nye som slår godt ann. Sier meg enig i at dette ikke er det beste fra Qotsa, men jeg ville absolutt rangert det over f.eks. "Lullabies to paralyze". Spørs dog om de noensinne klarer å toppe "Songs for the Deaf". Make It Wit Chu <3 Kjapp OT: Aidskake, ikke noe særlig begeistret for Stadium Arcadium? Endret 13. juli 2007 av jH- Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Dessuten er det alltid irriterende når band man har likt lenge plutselig er blitt "populære" bland folk flest.9068594[/snapback] Akkurat det driter jeg i. Liker man virkelig et band, spiller det vel mindre rolle om 1000000 andre gjør det. Syntes bare ikke albumet var noe særlig. Synd når gode band taper seg. Jeg er redd QoTSA er på vei samme sted som RHCP, som bare ble crap etter Californiacation. 9068605[/snapback] Lett det påvirker dem. Overtenker mye av det de gjør. I stedet for bare være et band og ha det gøy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kjapp OT: Aidskake, ikke noe særlig begeistret for Stadium Arcadium?9068623[/snapback] Heller lite. By the way var okei nok, men de er alikevel et synkende ship imo. Håper ikke QoTSA er så vei samme sted, selvom jeg frykter det. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 noen som har bilder fra Hove? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kjapp OT: Aidskake, ikke noe særlig begeistret for Stadium Arcadium?9068623[/snapback] Heller lite. By the way var okei nok, men de er alikevel et synkende ship imo. Håper ikke QoTSA er så vei samme sted, selvom jeg frykter det. 9068888[/snapback] Homme synker aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå