Gå til innhold

NY: Queens Of The Stone Age Video!

Torsty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessuten er det alltid irriterende når band man har likt lenge plutselig er blitt "populære" bland folk flest.

9068594[/snapback]

Akkurat det driter jeg i. Liker man virkelig et band, spiller det vel mindre rolle om 1000000 andre gjør det.

Syntes bare ikke albumet var noe særlig. Synd når gode band taper seg. Jeg er redd QoTSA er på vei samme sted som RHCP, som bare ble crap etter Californiacation.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Syntes nå dette var et meget godt gjennomført album fra Homme & Co. Inneholder mange "klassikere," pluss et par nye som slår godt ann. Sier meg enig i at dette ikke er det beste fra Qotsa, men jeg ville absolutt rangert det over f.eks. "Lullabies to paralyze". Spørs dog om de noensinne klarer å toppe "Songs for the Deaf". :p

Make It Wit Chu <3

Kjapp OT: Aidskake, ikke noe særlig begeistret for Stadium Arcadium?

Endret av jH-
Lenke til kommentar
Dessuten er det alltid irriterende når band man har likt lenge plutselig er blitt "populære" bland folk flest.

9068594[/snapback]

Akkurat det driter jeg i. Liker man virkelig et band, spiller det vel mindre rolle om 1000000 andre gjør det.

Syntes bare ikke albumet var noe særlig. Synd når gode band taper seg. Jeg er redd QoTSA er på vei samme sted som RHCP, som bare ble crap etter Californiacation.

9068605[/snapback]

Lett det påvirker dem. Overtenker mye av det de gjør. I stedet for bare være et band og ha det gøy ;)

Lenke til kommentar
Kjapp OT: Aidskake, ikke noe særlig begeistret for Stadium Arcadium?

9068623[/snapback]

Heller lite. By the way var okei nok, men de er alikevel et synkende ship imo. Håper ikke QoTSA er så vei samme sted, selvom jeg frykter det.

9068888[/snapback]

Homme synker aldri. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...