TorIvar Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei! Nå har jeg trøbblet lenge med mitt a7v8x, uten noe hell. Jeg kommer bare ikke inn til Ez-flash!!! *arrgh* -Jeg trykker alt-f2 som bare det, men ingen responds. Trykker jeg esc eller del så funker det. Jeg kommer ikke lengre enn til BIOS. POST-damen sier først: "Sysem fail due to CPU overclocking" og etterpå sier hun "System failed memorytest". Jeg fikk all denne dritten etter å ha oppdatert til 1011.003 BIOS versjon. Er det ikke noen måter jeg kan få den gamle tilbake på? Må jeg levere kortet tilbake, og hva sier jeg til butikken? -Jeg er jo en kyndig PC-bruker og ingenørstudent, litt kjipt å måtte si at jeg ødela kortet? -Det var jo egentlig ikke min feil at kortet ikke ville støtte Radeon i utgangspunktet... Hjelp ønskes Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 har lignende feil jeg og. prøv og sett fsb til 100 istedet for 133 som det skal være, og prøv et par ganger på rad. jeg har også oppgradert til den bios, har ikke fått noen feil som jeg ikke hadde med den forrige. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hehe, hadde 2 kort her i huset, akkurat samme kortet... Alt funka fint, men plutselig "SYSTEM FAILED MEMORYTEST" "SYSTEM FAILED MEMORYTEST" - Prøvde utallige minnebrikker, cleara CMOS og greier, men ingenting hjalp - RMA-skjemaet var det eneste som hjalp meg Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå