KongRudi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Crisis Core ser forøvrig bedre ut enn de fleste PS2 og Wii-spill, i.flg. de som var på Square Enix gamers day på 1up-podcasten 18/5... Crush til PSP er også ett spill som snart er ute, det er lignende Super Paper Mario, bare at i Crush er det endel bedre grafikk, og du bruker 2D<=>3D-funksjonaliteten til oppgave-løsning på brettet, istedenfor slik som på SPM hvor du nesten bare bruker 3D til 2D til å gå utav brettet. Det var forøvrig utrolig masse game-nytt i 18/5 podcast'en til 1up. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hehe.. crisis core er grunnen til at jeg kjøpte psp til launch har ventet leeeeeeeeeeeenge på det nu Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg hadde egentlig bare lest dritt om PSP'n på nettet (var dengang flittig bruker av Joystiq.com), den hadde lange loadetider, ingen spill utenom dårlige ps2-porter, forferdelige kontroller, osv.. Ingen av vennene mine hadde en heller, så jeg hadde aldri prøvd en PSP selv, men så kjedet jeg meg voldsomt en natt jeg var på jobb, og da PS3 ble utsatt så kjøpte jeg en PSP for og korte ned ventetiden.. Ble litt sjokkert når jeg oppdaget hvor flott grafikken var, og at den hadde massevis av bra spill. Sluttet egentlig å lese joystiq.com etter den tid, bare inn avogtil for å se hvordan de vinkler artiklene sine. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg hadde egentlig bare lest dritt om PSP'n på nettet.... 8678351[/snapback] Problemet til PSP er at det har så utrolig dårlig rykte! Jeg har bare DS, men synes PSP er en kjempebra plattform. Masse bra spill også, bare man gidder å se litt lengre enn shovelmøkka til EA & CO og FPS spill (som ikke funker i det hele tatt på PSP). Kjøper meg sikkert PSP når den faller i pris. En god del spill jeg har lyst på Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Begynner å bli en del spill på tilbud på psp nå også.. snopet til meg Metal Gear Acid, Lumines og Killzone for 99kr stk på platekompaniet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Problemet til PSP er 3dje parts utviklere, den har for få av dem i forhold til DS. DS lokker tydeligvis en større andel utviklere og får dermed et bredere utvalg av spill i forhold til PSP. Om du skal velge utfra hvem som har flest spill og best utvalg vil jeg si at DS overgår PsP på mange punkter. Samt at jeg har lest i mange omtaler mye negativt om styremetoden og PsP, deriblant i Brothers in arms som fikk slakt grunnet et upresist styrings system. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Innlegg utan eit snev av konstruktivitet er fjerna. La no ikkje dette blir nok ein tråd prega av krig. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Problemet til PSP er 3dje parts utviklere, den har for få av dem i forhold til DS. DS lokker tydeligvis en større andel utviklere og får dermed et bredere utvalg av spill i forhold til PSP. Om du skal velge utfra hvem som har flest spill og best utvalg vil jeg si at DS overgår PsP på mange punkter. Samt at jeg har lest i mange omtaler mye negativt om styremetoden og PsP, deriblant i Brothers in arms som fikk slakt grunnet et upresist styrings system. 8683395[/snapback] ? Det er altså derfor alle titlene til DS som selger (med unntak med noen få) er produsert av Nintendo? Nubben til PSP fungerer bra den.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg ville valgt DS, tror jeg... Selv om jeg gjerne skulle hatt begge Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nå har jeg bestemt meg for DS. Etter å ha sett: Review av Final Fantasy III og review av Mario Kart DS og review av Tetris DS og review av New Super Mario Bros så var valget enkelt. Noen som vett om noen fine pakketilbud med DS Lite (hvit) med et av de nevnte spillene? Lenke til kommentar
AP Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 DS.....har et mye bedre bibliotek med spill. PSP er en bedre multimedia maskin dog, så hvis du også vil se film og ha en MP3 spiller i samme dingsen, så er PSP'en verd en titt. 8654080[/snapback] Du kan se på film og høre på musikk med DS Har selv DS LiteW Og PSP Special Edition Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 DS.....har et mye bedre bibliotek med spill. PSP er en bedre multimedia maskin dog, så hvis du også vil se film og ha en MP3 spiller i samme dingsen, så er PSP'en verd en titt. 8654080[/snapback] Du kan se på film og høre på musikk med DS Har selv DS LiteW Og PSP Special Edition 8731336[/snapback] Ja, det kan du vel, men ikke out-of-the-box. Man må vel kjøpe til en del stash. Lenke til kommentar
AP Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ja, det kan du vel, men ikke out-of-the-box. Man må vel kjøpe til en del stash. 8733774[/snapback] Det koster bare 100- Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det koster bare 100- 8733974[/snapback] Jaha? Så vidt jeg forstår så må man ha en kort for å boote + et minnekort for å legge den aktuelle media. Hvis det koster kun 100 kroner så må du tipse meg hvor jeg kan kjøpe det, for da skal jeg helt klart kjøpe til min egen DS. Lenke til kommentar
AP Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jaha? Så vidt jeg forstår så må man ha en kort for å boote + et minnekort for å legge den aktuelle media. Hvis det koster kun 100 kroner så må du tipse meg hvor jeg kan kjøpe det, for da skal jeg helt klart kjøpe til min egen DS. 8734325[/snapback] Du kan kjøpe flash card med innebygd minne (1GB) Den setter du i slot 1 så du trenger ikke noe flashmee/passmee/bootmee Den billigste for 100- anbefales ikke pga den ikke er kjent, kanskje den ikke støtter dildi. Eller kan du kjøpe den beste som heter R4DS Revolution For DS for 260- Alle prisene jeg gir er INKL Frakt OSV Endret 29. mai 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du kan kjøpe flash card med innebygd minne (1GB) Den setter du i slot 1 så du trenger ikke noe flashmee/passmee/bootmee Den billigste for 100- anbefales ikke pga den ikke er kjent, kanskje den ikke støtter dildi. Eller kan du kjøpe den beste som heter R4DS Revolution For DS for 260- Alle prisene jeg gir er INKL Frakt OSV 8734365[/snapback] Nice! Og hvor er en god plass å kjøpe disse? Du lister priser men ikke plass. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da kutter vi ut den enorme quotingen, folkens. Det går an å utelukke quotes vet dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå