Gå til innhold

Kvar får eg kjøpt Fanta brusbokser?

Anbefalte innlegg

Finn dei ingen stad lenger, så spør her.

Kvar er det blitt av Fanta brusboksane og kvar får eg kjøpt dei i Bergen?

Føretrekkjer å slurpe frå brusboksar enn å drikka frå ekle plastflasker som stinkar og gjer bismak :p .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske jeg har sett de på bensinstasjoner? men der koster jo drit mye uansett.. Selv bor jeg kun 5 mil fra svenske grensa og i sverrige har de fanta på boks i veldig mange smaker som ikke finnes i norge.. Også koster det bare 79kr for ett brett! :)

Lenke til kommentar

De fleste kjeder har vel Fanta på boks? Spar, Prix, Rema ett tusen?

Lurer faktisk på, når jeg tenker meg om. At angående bokser er det faktisk forskjell fra butikk til butikk. De bestemmer selv om de vil ha bare Coca Cola eller div. andre i tillegg..

Lenke til kommentar
Greit, det er fint med bokser men hva er galt med flaske? Det beste er jo å drikke av et glass, og da er det jo det samme!

8651220[/snapback]

Smaker forskjellig mener nå jeg. Og får stort sett bare Cola på glassflasker rundt omkring på dagligvarebutikkene. Synes det er digg å drikke av boks også..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Greit, det er fint med bokser men hva er galt med flaske? Det beste er jo å drikke av et glass, og da er det jo det samme!

8651220[/snapback]

Åhhh...brusen på boks blir såååå mye kaldere og smaker sååå mye bedre nå i varmen.

Kan ikke sammenlignes med plastflaske-brusen.

Jeg hamstrer mine i Sverige! :-)))))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...