PHdZ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Finn dei ingen stad lenger, så spør her. Kvar er det blitt av Fanta brusboksane og kvar får eg kjøpt dei i Bergen? Føretrekkjer å slurpe frå brusboksar enn å drikka frå ekle plastflasker som stinkar og gjer bismak . Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Mener å huske jeg har sett de på bensinstasjoner? men der koster jo drit mye uansett.. Selv bor jeg kun 5 mil fra svenske grensa og i sverrige har de fanta på boks i veldig mange smaker som ikke finnes i norge.. Også koster det bare 79kr for ett brett! Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Får importera litt når eg skal til Nederland i sommar då, der har dei det garantert + mange forskjellige rare fanta'ar i all slags farger . Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 De fleste kjeder har vel Fanta på boks? Spar, Prix, Rema ett tusen? Lurer faktisk på, når jeg tenker meg om. At angående bokser er det faktisk forskjell fra butikk til butikk. De bestemmer selv om de vil ha bare Coca Cola eller div. andre i tillegg.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Greit, det er fint med bokser men hva er galt med flaske? Det beste er jo å drikke av et glass, og da er det jo det samme! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Meny har da alltid hatt fanta bokser. Hadde ikkje rimi eit brett tilbud med fanta og for noen år siden? Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Meny har da alltid hatt fanta bokser. Hadde ikkje rimi eit brett tilbud med fanta og for noen år siden? 8651944[/snapback] Då må eg innom Meny for å sjekk da . Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tror nok det bare finnes på bensinstasjoner/noen butikker/RIMI Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Greit, det er fint med bokser men hva er galt med flaske? Det beste er jo å drikke av et glass, og da er det jo det samme! 8651220[/snapback] Smaker forskjellig mener nå jeg. Og får stort sett bare Cola på glassflasker rundt omkring på dagligvarebutikkene. Synes det er digg å drikke av boks også.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du sparer mye mer penger om du kjøper 1,5l-flasker. Man kan kjøpe en kasse (8 flasker) med 1,5l valgfri brus på Meny - Carl Berners plass. Koster bare 105kr og da regner jeg innkludert pant. Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Greit, det er fint med bokser men hva er galt med flaske? Det beste er jo å drikke av et glass, og da er det jo det samme! 8651220[/snapback] Åhhh...brusen på boks blir såååå mye kaldere og smaker sååå mye bedre nå i varmen. Kan ikke sammenlignes med plastflaske-brusen. Jeg hamstrer mine i Sverige! :-))))) Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vanlege butikker ! Ica-butikker... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ikke kjøp vanlige fantabokser i Sverige! De smaker ikke det samme som i Norge, men de på flaske er god i Sverige.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 de sleger i sverrige. eller så kan du ta en tur til din lokale matbutikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå