Gå til innhold

Jenta som ble kidnappet, maddie.

asad

Anbefalte innlegg

Dette er jo et veldig rikt par som har mistet datteren på ferie.

Derfor er det mange som føler med..

Det at de er rike gjør jo at de trekker mer oppmerksomhet, og har pengene til å publisere dette..

8655072[/snapback]

Seff, media er jo så korrupt atte!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man skal ikke klandre foreldrene. Skal love deg at det er mange foreldre som gjør sånt og det at de lar døren stå ulåst er fordi barna skal komme seg ut hvis de våkner Dessuten var jo hun ikke den eneste i rommet, var jo to andre unger som sov der.

Så de skal nok ikke utelukke at det er noen som kjenner familien, som står bak kidnappingen.

De gikk jo ikke så langt fra barna heller da.

8655035[/snapback]

Hvorfor skal man ikke klandre foreldrene? Jeg klandrer dem, og håper andre foreldre vil være mer forsiktige i fremtiden. De to andre ungene som var på rommet var babyer, så de er ikke akkuratt noen sikkerhet, og gjør ikke saken bedre. At det er mange foreldre som gjør sånt gjør heller ikke saken bedre. Det er veldig mange foreldre som slår ungene sine, men det gjør ikke det å slå ungene sine til en forsvarlig handling.

Og jo, de befant seg i en annen byggning.

Lenke til kommentar
Er det ikke noe sånn som at hun mest sannsynlig befinner seg i Afrika et sted?

8683336[/snapback]

Hun har vel muligens blitt observert i Marokko et sted. Med den massive oppmerksomheten denne saken har fått i Europa er det vel svært tvilsomt at kidnapper(ne) befinner seg på europeisk jord.

Lenke til kommentar

foreldrene ekke smarte når de lar døra stå ulåst i et fremmed land, med to babyer, en 4-åring mens de reiser og spiser uten ungene.

når jeg var i Tyrkia (Ankara)som 10åring slapp ikke foreldra mine meg ut av syne et sekund.

Lenke til kommentar

Barn blir vel kidnappet, drept, sulter i hjel eller mishandlet hver eneste dag. Den store forskjellen er at dette gjelder en vestlig familie, og da blir selvfølgelig saken mye verre.

8713101[/snapback]

Riktig :roll: De bruker masse penger på å gjøre det kjent, og menneskene som blir sjokkert hjelper til å gjøre saken større og journalister lager mere om det i avisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...