Prophet_hunk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei, Jeg har gått til innkjøp av en HTPC med kabinettet Silverstone LC-19 og hovedkortet ABIT IL-90mv. Mitt problem ligger i at cpukjøleren som fulgte med hovedkortet er ca 1cm for høy slik at jeg måtte gå til innkjøp av en ny kjøler, cooljag. Når jeg endelig fikk denne levert fant jeg fort ut at denne ikke var beregnet på mitt hovedkort. Det var ikke rikitig dimensjon mellom hullene. Denne kjøleren var mye mindre. Noen som har peiling på hvor jeg kan finne en kjøler som passer til mitt hovedkort og ikke er over 5 cm høy? Lenke til kommentar
reidar76 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Denne burde passe, og er akkurat 5 cm høy. https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...ntID=PSM%2D5000 Du må nok derimot ha god kjøling ellers i kabinettet, samt sørge for at SpeedStep er aktivert. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 479-kort for desktop har ofte ingen ordentlig sandard på kjølere, og vanligvis er man prisgitt til det som følger med hovedkortet. Hvor langt er det mellom skruehullene på det mammabrettet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå