Inca Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ny pc.. for et slit.. men,men! here goes: Jeg vil kjøpe en ny pc, men har et par ting jeg håper noen kan hjelpe meg med. Først av alt lurer jeg på om jeg skal kjøpe Vista eller ikke.. det er jo tross alt framtiden, så jeg kommer nok til å gjøre det, men hovedgrunner er at jeg er skeptisk til Vista og spill. Noen som har erfaringer eller tips her? Spill som Football Manager, Gothic 3 (har hørt det skurrer litt), Oblivion, Civilization IV: Warlords og World of Warcraft.. disse spillene først og fremst. Funker disse på Vista? En annen ting er om jeg skal kjøbe delene hver for seg eller kjøpe pcen av Dell (eller noen andre?). Noen som har erfaringer med Dell om oppgradering av pc? Kan man gjøre det selv uten at garantien forsvinner? eller har Dell et eget system med egne komponenter...? Lenke til kommentar
Inca Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=47921 er denne noe å satse på? må si at den frister....! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 XPS 710, rask maskin, grei og oppgradere, eller bytte deler på selv om noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Noen spørsmål til deg først: - Er det bærbar eller stasjonær du skal ha? - Hvor mye penger har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
bekymret Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Du har vel sikkert sett her alt, men poster linken: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=2738 Lenke til kommentar
Inca Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen spørsmål til deg først:- Er det bærbar eller stasjonær du skal ha? - Hvor mye penger har du tenkt å bruke? 8647126[/snapback] hm. glemte å si at det var stasjonær,ja. har hatt en dell xps gen2. bra maskin, men er så lei av bærbare nå. den xps-en funker ikke lenger heller er villig til å bruke mellom 10-15.000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå