Tiymen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) hei! har tenkt å kjøpe meg en båt nå snart. Den båten jeg har mest lyst på er en Winrace. Nå snakker jeg om den med bare ett sete. Det jeg lurte på var om denne båten veltet veldig fort i normal sjø (ikke blikkstille, men heller ikke store bølger). Og så var det dette med pedal gass, hvordan eller hva gjør man når man skal bakke? Hadde tenkt å sette på en 9,9 hester for så å ta plombering og sette på en cleaver propell. Jeg har ingen planer om å kjøre løp med den.. bare cruise rundt på fjorden. Må legge til at jeg kjører en Ryds med 50 hk akkuratt nå. setter stor pris på dem som hjelper meg Endret 19. mai 2007 av Tiymen Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hei! har tenkt å kjøpe meg en båt nå snart. Den båten jeg har mest lyst på er en Winrace. Nå snakker jeg om den med bare ett sete. Det jeg lurte på var om denne båten veltet veldig fort i normal sjø (ikke blikkstille, men heller ikke store bølger). Og så var det dette med pedal gass, hvordan eller hva gjør man når man skal bakke? Hadde tenkt å sette på en 9,9 hester for så å ta plombering og sette på en cleaver propell. Jeg har ingen planer om å kjøre løp med den.. bare cruise rundt på fjorden. Må legge til at jeg kjører en Ryds med 50 hk akkuratt nå. setter stor pris på dem som hjelper meg 8646517[/snapback] Den velter ikke veldig fort i NORMAL sjø, altså ikke blikkstille, men litt småbølger. Men kommer du opp i bølger på en meter har jeg hørt om mange som har veltet hvis de kjører i 30 knop+ Det med pedal gass - du bruker håndgir, altså som i en "vanlig" båt med rattkonsoll, og du trykker inn gassen med foten når du bakker også. Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 ikke kjøp winrace!. ikke godt valg for å cruise rundt. hadde 2 kamerater som hadde sånna. det gikk 2uker så var de dritt lei. for det går ikke ann å gå over skroget på de. viss du bare er ute etter fart så er det greit med winrace Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva med Hurrycane eller Cyber? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Cyber er ikke noe særlig bedre.. Ville heller gått for noe annet.. Lenke til kommentar
Tiymen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 er 27000 dyrt for en winrace med 25hk? det er denne båten det er snakk om: Lenke til kommentar
Jung Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 er 27000 dyrt for en winrace med 25hk? det er denne båten det er snakk om: 8698303[/snapback] Ja! Ville ikke gitt 17k for denne, men nå er jo det meg da:P Men verdien ligger mest sannsynlig i motoren så er den god og ny er det ikke et så dårlig kjøp.. Har du noen specs om motoren? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg synes det var for dyrt Betalte 10.000 for min Hurrycane men 25 hk Yamaha som hadde ødelagt propell og ødelagt revers, som til sammen kom på ca 1.200 (det var det propellen kostet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå