Gå til innhold

spm. om Winrace


Anbefalte innlegg

hei! har tenkt å kjøpe meg en båt nå snart. Den båten jeg har mest lyst på er en Winrace. Nå snakker jeg om den med bare ett sete. Det jeg lurte på var om denne båten veltet veldig fort i normal sjø (ikke blikkstille, men heller ikke store bølger). Og så var det dette med pedal gass, hvordan eller hva gjør man når man skal bakke? Hadde tenkt å sette på en 9,9 hester for så å ta plombering og sette på en cleaver propell.

 

Jeg har ingen planer om å kjøre løp med den.. bare cruise rundt på fjorden. Må legge til at jeg kjører en Ryds med 50 hk akkuratt nå.

 

setter stor pris på dem som hjelper meg :)

Endret av Tiymen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei! har tenkt å kjøpe meg en båt nå snart. Den båten jeg har mest lyst på er en Winrace. Nå snakker jeg om den med bare ett sete. Det jeg lurte på var om denne båten veltet veldig fort i normal sjø (ikke blikkstille, men heller ikke store bølger). Og så var det dette med pedal gass, hvordan eller hva gjør man når man skal bakke? Hadde tenkt å sette på en 9,9 hester for så å ta plombering og sette på en cleaver propell.

 

Jeg har ingen planer om å kjøre løp med den.. bare cruise rundt på fjorden. Må legge til at jeg kjører en Ryds med 50 hk akkuratt nå.

 

setter stor pris på dem som hjelper meg :)

8646517[/snapback]

Den velter ikke veldig fort i NORMAL sjø, altså ikke blikkstille, men litt småbølger. Men kommer du opp i bølger på en meter har jeg hørt om mange som har veltet hvis de kjører i 30 knop+

 

Det med pedal gass - du bruker håndgir, altså som i en "vanlig" båt med rattkonsoll, og du trykker inn gassen med foten når du bakker også.

Lenke til kommentar
er 27000 dyrt for en winrace med 25hk?

 

det er denne båten det er snakk om:

8698303[/snapback]

 

 

Ja!

Ville ikke gitt 17k for denne, men nå er jo det meg da:P

Men verdien ligger mest sannsynlig i motoren så er den god

og ny er det ikke et så dårlig kjøp..

Har du noen specs om motoren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...