Athlon Power Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Har slettet min gamle partisjo og partisjonert opp på nytt når jeg skal formatere den nye partisjonen får jeg error. TOO MANY BAD SECTOS formatering avbrutt??? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Defekt. MYE defekt også høres det ut som. Send den inn og få n y en tilbake Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Går det ikke ann å fikse den på en annen måte funka jo som faen med WIN098 før jeg slettet partisjonen? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Går det ikke ann å fikse den på en annen måte funka jo som skitt med WIN098 før jeg slettet partisjonen? Hvor gammel er disken din? Om det er en ibm disk så har du vel 3 år's garanti. Sektor feil er defekte disker og det er som regel garanti sak. Men er då ikke sikker om det gjelder på 2.5" disker Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Går det ikke ann å fikse den på en annen måte funka jo som skitt med WIN098 før jeg slettet partisjonen? Hvor gammel er disken din? Om det er en ibm disk så har du vel 3 år's garanti. Sektor feil er defekte disker og det er som regel garanti sak. Men er då ikke sikker om det gjelder på 2.5" disker 'har du noen gang hørt om kjøpsloven, etter 1/7, forbrukerkjøpsloven, er disken under 3 år gammel har han RETT til å få den rep. eventuelt få en ny så han trenger ingen garanti i det hele tatt..... garantien er bare nyttig hvis den varer mer enn 3 år...... siden det er en disk til en bærbar kan det forresten bli litt bråk når man kontakter produsent i norge eller selger, men stå på ditt selv om de sier at de ikke kan ta ansvar for dette, kjøpsloven kan INGEN ignorere på noen måter...... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 har du noen gang hørt om kjøpsloven, etter 1/7, forbrukerkjøpsloven, er disken under 3 år gammel har han RETT til å få den rep. eventuelt få en ny så han trenger ingen garanti i det hele tatt..... garantien er bare nyttig hvis den varer mer enn 3 år...... Om ikke eg husker feil så har vi i norge 1 år på frabrikasjons feil. Men eg vet at ibm har 3 år på sine harddisker, Altså feil som du ikke er skyld i. Ja men den loven gjelder for varer som er kjøpt etter 1.7.2002. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 har du noen gang hørt om kjøpsloven, etter 1/7, forbrukerkjøpsloven, er disken under 3 år gammel har han RETT til å få den rep. eventuelt få en ny så han trenger ingen garanti i det hele tatt..... garantien er bare nyttig hvis den varer mer enn 3 år...... Om ikke eg husker feil så har vi i norge 1 år på frabrikasjons feil. Men eg vet at ibm har 3 år på sine harddisker, Altså feil som du ikke er skyld i. Ja men den loven gjelder for varer som er kjøpt etter 1.7.2002. ser jeg skrev det litt utydlig, men det jeg mente var et dette gjelder også i den gamle loven som gjelder for kjøp før 1/7...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå