Gå til innhold

world of warcraft VS age of conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir overasket om det noensinne kommer til å komme et MMO som blir så populært som WoW. Husk at før WoW var et MMO med 300000+ kontoer ansett som en gedigen kjempesuksess. WoW har bortimot 7 millioner...

Denne siden gir en god illustrasjon på hvor overlegent WoW er når det gjelder popularitet. http://www.mmogchart.com/

Når det er sagt betyr ikke mest populært det samme som beste spill.

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av disse WoWvs? postene.

ingen som tvinger meg in å skrive er eller da hehe.

 

Blir litt vanskelig å si noe om det når ikke AOC har

ikke har blitt sluppet ut engang.

 

Ser fram til til at gameplay betan starter :D

Endret av Magan
Lenke til kommentar

Er jo håpløst å sammenlikne WoW med AoC uansett da!

 

WoW er et prakteksempel på et tradisjonelt MMORPG

AoC er nyskapende, det at du feks styrer kjempingen selv.

 

WoW har sin visuelle stil --> tegneseriegrafikk

AoC har sin visuelle stil --> mer realistisk grafikk

 

ja.. alt i alt.. annerledes! noen vil like WoW best, andre vil like AoC best!

Lenke til kommentar
Blir overasket om det noensinne kommer til å komme et MMO som blir så populært som WoW. Husk at før WoW var et MMO med 300000+ kontoer ansett som en gedigen kjempesuksess. WoW har bortimot 7 millioner...

Denne siden gir en god illustrasjon på hvor overlegent WoW er når det gjelder popularitet. http://www.mmogchart.com/

Når det er sagt betyr ikke mest populært det samme som beste spill.

8646451[/snapback]

 

Nåja. 7 millioner solgte spill er ikke 7 millioner aktive accounts. Bare tenk på hvor mange accounts som blir bannet for goldfarming :)

Lenke til kommentar

Nå som WoW har satt MMO sjangeren litt "der oppe" så trur jeg nok att ett neste bra MMO vil fort nærme seg den første 1,000,000 om det er bra nok.

 

Men å slå WoW med anntall brukere trur jeg skal være hardt.

Mens å slå WoW i spillbarhet og "morro" burde AoC få til.

 

Hvis man ser på hva WoW kan på papiret, og hva AoC kan på papiret så vinner jo AoC på alle punkter.

Det spørs jo nå om de(funcom) får det til slik de vill.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Blir overasket om det noensinne kommer til å komme et MMO som blir så populært som WoW. Husk at før WoW var et MMO med 300000+ kontoer ansett som en gedigen kjempesuksess. WoW har bortimot 7 millioner...

Denne siden gir en god illustrasjon på hvor overlegent WoW er når det gjelder popularitet. http://www.mmogchart.com/

Når det er sagt betyr ikke mest populært det samme som beste spill.

8646451[/snapback]

 

Nåja. 7 millioner solgte spill er ikke 7 millioner aktive accounts. Bare tenk på hvor mange accounts som blir bannet for goldfarming :)

8646534[/snapback]

 

Siden tar ikke utgangspunkt i antall solgte spill, men aktive kontoer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Blir overasket om det noensinne kommer til å komme et MMO som blir så populært som WoW. Husk at før WoW var et MMO med 300000+ kontoer ansett som en gedigen kjempesuksess. WoW har bortimot 7 millioner...

Denne siden gir en god illustrasjon på hvor overlegent WoW er når det gjelder popularitet. http://www.mmogchart.com/

Når det er sagt betyr ikke mest populært det samme som beste spill.

8646451[/snapback]

 

Nåja. 7 millioner solgte spill er ikke 7 millioner aktive accounts. Bare tenk på hvor mange accounts som blir bannet for goldfarming :)

8646534[/snapback]

Sist eg sjekka var det 8,5 millionar kontoar aktive. 12 Millionar hadde kjøpt spelet.

Men uansett:

Age of Conan er nestegenerasjons MMORPG. Slik det ser ut no er AoC titalls hakk over WoW. Age of Conan kan lære av det andre har gjort bra/dårlig. Dette er er ein fantastisk fordel. I tillegg kjem ny teknologi og grafikk.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Er i grunn ganske meningsløs tråd synes jeg. Er ingen som vet hvordan det blir å faktisk spille AoC, og hvordan all infoen man har hørt/lest flettes inn i selve spillet og bidrar til spillopplevelsen. Det er nok ikke noe tvil om at WoW kommer til å holde tronen med størst spillerbase en stund til. Jeg er usikker på hvor stort Conan etc er i Asia, hvor hoveddelen av spillerbasen holder til.

 

Jeg har egentlig større tro på Warhammer Online som arvtager etter WoW enn AoC, nettopp pga at AoC blir lansert som et "Action MMO" istedenfor standard MMORPG med større vekt på RPG elementene. Jeg tror Warhammer franchisen har en god fot i Asia også, og denne franchisen er jo 30 år gammel med stor fanbase over hele verden. De fleste som spiller tabletop spill er den type mennesker som lett kan hoppe inn i et mmorpg og ha det gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...