hannis-91 Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Hei! hvilket av disse to spillene tror du blir mest poppulært og størst/best? begrunn svaret ditt..! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 litt vanskelig og komme med denne.... AoC har en helt anen fan skare, DirectX10 basert, er nyere/bedre optimalisert nettkode... men AoC 4TF Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Mest populært: WoW Best: AoC - om det holder hva det lover. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Mest populært: WoWBest: AoC - om det holder hva det lover. 8646251[/snapback] Har omtrent den samme følelsen =) Lenke til kommentar
celidog Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 noen som vet om Age Of Conan har releaset eller? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 syntes ikke man kan spekulere på dette da ikke engang har begynt med Betatesting av AoC Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Blir overasket om det noensinne kommer til å komme et MMO som blir så populært som WoW. Husk at før WoW var et MMO med 300000+ kontoer ansett som en gedigen kjempesuksess. WoW har bortimot 7 millioner... Denne siden gir en god illustrasjon på hvor overlegent WoW er når det gjelder popularitet. http://www.mmogchart.com/ Når det er sagt betyr ikke mest populært det samme som beste spill. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Begynner å bli lei av disse WoWvs? postene. ingen som tvinger meg in å skrive er eller da hehe. Blir litt vanskelig å si noe om det når ikke AOC har ikke har blitt sluppet ut engang. Ser fram til til at gameplay betan starter Endret 19. mai 2007 av Magan Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Er jo håpløst å sammenlikne WoW med AoC uansett da! WoW er et prakteksempel på et tradisjonelt MMORPG AoC er nyskapende, det at du feks styrer kjempingen selv. WoW har sin visuelle stil --> tegneseriegrafikk AoC har sin visuelle stil --> mer realistisk grafikk ja.. alt i alt.. annerledes! noen vil like WoW best, andre vil like AoC best! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Blir overasket om det noensinne kommer til å komme et MMO som blir så populært som WoW. Husk at før WoW var et MMO med 300000+ kontoer ansett som en gedigen kjempesuksess. WoW har bortimot 7 millioner... Denne siden gir en god illustrasjon på hvor overlegent WoW er når det gjelder popularitet. http://www.mmogchart.com/ Når det er sagt betyr ikke mest populært det samme som beste spill. 8646451[/snapback] Nåja. 7 millioner solgte spill er ikke 7 millioner aktive accounts. Bare tenk på hvor mange accounts som blir bannet for goldfarming Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Det er ikke så lett å vite hva som blir mest populært nå som betaen såvidt har startet (AOC), men om AOC holder forventningene så kan det jo bli veldig populært! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Nå skal det jo sies at det faktum at AoC betaen mottok over 100,000 søknader på kort tid, tilsier at dette spillet over all sannsynlighet kommer til å bli populært! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Nå som WoW har satt MMO sjangeren litt "der oppe" så trur jeg nok att ett neste bra MMO vil fort nærme seg den første 1,000,000 om det er bra nok. Men å slå WoW med anntall brukere trur jeg skal være hardt. Mens å slå WoW i spillbarhet og "morro" burde AoC få til. Hvis man ser på hva WoW kan på papiret, og hva AoC kan på papiret så vinner jo AoC på alle punkter. Det spørs jo nå om de(funcom) får det til slik de vill. Endret 19. mai 2007 av o(O)phus Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Blir overasket om det noensinne kommer til å komme et MMO som blir så populært som WoW. Husk at før WoW var et MMO med 300000+ kontoer ansett som en gedigen kjempesuksess. WoW har bortimot 7 millioner... Denne siden gir en god illustrasjon på hvor overlegent WoW er når det gjelder popularitet. http://www.mmogchart.com/ Når det er sagt betyr ikke mest populært det samme som beste spill. 8646451[/snapback] Nåja. 7 millioner solgte spill er ikke 7 millioner aktive accounts. Bare tenk på hvor mange accounts som blir bannet for goldfarming 8646534[/snapback] Siden tar ikke utgangspunkt i antall solgte spill, men aktive kontoer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Blir overasket om det noensinne kommer til å komme et MMO som blir så populært som WoW. Husk at før WoW var et MMO med 300000+ kontoer ansett som en gedigen kjempesuksess. WoW har bortimot 7 millioner... Denne siden gir en god illustrasjon på hvor overlegent WoW er når det gjelder popularitet. http://www.mmogchart.com/ Når det er sagt betyr ikke mest populært det samme som beste spill. 8646451[/snapback] Nåja. 7 millioner solgte spill er ikke 7 millioner aktive accounts. Bare tenk på hvor mange accounts som blir bannet for goldfarming 8646534[/snapback] Sist eg sjekka var det 8,5 millionar kontoar aktive. 12 Millionar hadde kjøpt spelet. Men uansett: Age of Conan er nestegenerasjons MMORPG. Slik det ser ut no er AoC titalls hakk over WoW. Age of Conan kan lære av det andre har gjort bra/dårlig. Dette er er ein fantastisk fordel. I tillegg kjem ny teknologi og grafikk. Endret 19. mai 2007 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har spilt wow til lvl 70, og var lvl 60 før TBC, og det skal ikke mye til for å overgå wow i rent gameplay etter min mening. Lvl 60 før TBC er det samme som lvl 70 i TBC. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Er i grunn ganske meningsløs tråd synes jeg. Er ingen som vet hvordan det blir å faktisk spille AoC, og hvordan all infoen man har hørt/lest flettes inn i selve spillet og bidrar til spillopplevelsen. Det er nok ikke noe tvil om at WoW kommer til å holde tronen med størst spillerbase en stund til. Jeg er usikker på hvor stort Conan etc er i Asia, hvor hoveddelen av spillerbasen holder til. Jeg har egentlig større tro på Warhammer Online som arvtager etter WoW enn AoC, nettopp pga at AoC blir lansert som et "Action MMO" istedenfor standard MMORPG med større vekt på RPG elementene. Jeg tror Warhammer franchisen har en god fot i Asia også, og denne franchisen er jo 30 år gammel med stor fanbase over hele verden. De fleste som spiller tabletop spill er den type mennesker som lett kan hoppe inn i et mmorpg og ha det gøy. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Umulig å sammenligne pr dags dato. Men en ting jeg er glad for er at det er 18+ på AoC. Luker ut mange som spiller wow, noe som er bra. Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Umulig å sammenligne pr dags dato. Men en ting jeg er glad for er at det er 18+ på AoC. Luker ut mange som spiller wow, noe som er bra. 8647564[/snapback] er det 18+ på AoC!!?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Umulig å sammenligne pr dags dato. Men en ting jeg er glad for er at det er 18+ på AoC. Luker ut mange som spiller wow, noe som er bra. 8647564[/snapback] er det 18+ på AoC!!?? 8647586[/snapback] Yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå