Gå til innhold

husker ikke hva filmen heter

tangis

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om noen har sett en film som heter noe med nicholas nikelberry?

Det iriterer meg at jeg ikke husker helt hva den heter.

Den handler om en gutt som må forsørge familien. Han starter å jobbe på en skole og treffer en tjener som har en sukdom( lam i beina). Paret som eier skolen er slemme mot barna og spesielt tjeneren. Gutten og den gutten som har en sykdom klarer å rømme, men paret finner de og til slutt tar de livet av gutten med en sykdom. På slutten finner de ut at tjeneren var sønnen til paret og mannen henger seg, fordi han ikke visste det.

Vær så snill å svar.

Endret av tangis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg lurer på om noen har sett en film som heter noe med nicholas nikelberry?

Det iriterer meg at jeg ikke husker helt hva den heter.

Den handler om en gutt som må forsørge familien. Han starter å jobbe på en skole og treffer en tjener som har en sukdom( lam i beina). Paret som eier skolen er slemme mot barna og spesielt tjeneren. Gutten og den gutten som har en sykdom klarer å rømme, men paret finner de og til slutt tar de livet av gutten med en sykdom. På slutten finner de ut at tjeneren var sønnen til paret og mannen henger seg, fordi han ikke visste det.

Vær så snill å svar.

8646055[/snapback]

Det er en sticky om dette her, så søk før du spør...

Vet at du er ny, men søk neste gang ;)

nahojdat linket til stickyen så, spør der så får du sikkert et svar ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...