Tidus87 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hei, det en ting som lurer på som ikke har fått svar fra noen, så jeg håper på om dere kan svare det for meg Jeg bruker et nyeste programet av DVD-Shrink å jeg har AMD Athlon 64 3800+ 2.4GHz Socket 939, Når jeg brenner tar det all CPU`en min for å brenne selvsagt, men det ligger på 30-40 min for på lese den å +10min for å brenne, har denne her som dvd-brenner Sony DVD-brenner DWG120AWG IDE OEM White DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer)... Å jeg synes at det tar for lang tid, en annen person jeg kjenner bruker INTEL men ikke som er sterker en min men fortastt så går det fortere å brenne (9-15 min+10min for brenninga)., skjønner ikke noe jeg altså.. Blir for lang tid for meg å brenne! Instillinger på DVD shrink så har jeg tatt bort alt som får det til å gå saktere, bare så du vet det Så det jeg lurer på er dette: -- Går det ann å overklokke cpu`en for å gå fortere når den selv ligger på 99% av prossesoren?? -- Kan jeg kjøpe meg en ny Athlon for å få det til å gå sjappere (f.eks +5800 med 3.0GHz?) Eller er Intel rett å slett sterkere? eller kanskje amd er rett så slett bedre til spill så intel kan ødelegge for meg der?? -- Vil det si noe om jeg får meg nytt hovedkort eller dvd brenner, går vel ikke sjappere for det vel?? MSI K8N SLI-FI, nForce4 SLI, Socket-939.. -- Hvis jeg skulle ha Intel må jeg vel også skaffe meg en nytt hovedkort ikke sant? Endret 19. mai 2007 av Tidus87 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei 'Tidus87'. Vil minne om tre-ords-regelen for emnetitler som i dette tilfellet er blitt omgått med bruk av bindestrek. Klikk på lenken for for mer informasjon om regelen. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. ( når tittelen er endret og dette innlegget vil bli fjernet. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne kontakt med en moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå