Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Tja, jeg er rimelig sikker på at om de etter noen år holder vareopptelling så har han fårtt utløsning stort sett hver gang, mens hun drømmer om den gangen hun fikk tre på rad. Vi har litt lettere for det enn kvinner flest, vi er heldige sånn. Da skal vi ikke oppføre oss som unger: "Buhu, han fikk tre seigemenn, og jeg fikk bare en!", og helt glemme at man selv fikk posen alene forrige lørdag. Det er med sex som med de fleste ting, man må se på det over tid. Hjelper ikke at man scorer i en kamp hvis man taper de tre neste. Geir 8650768[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer enig med deg! Snakk om å treffe spikeren på hodet Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja dere om det. Hadde dama mi gitt mer tre orgasmer, å jeg bare gitt henne en å hun ville mer så hadde jeg hjulpet henne med det. Hadde ikke lagt ryggen til å sovnet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er greit at det optimale for forholdet hadde vært å ofre litt for å gjøre den andre fornøyd, vi har tatt poenget. Dog er det ikke alltid man er i humør til det, og det er også helt normalt, og som TWFA påpeker er ikke 'ubetalt prostitusjon' noe å hige etter uansett. Da kan man like godt la være. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Da skal vi ikke oppføre oss som unger: "Buhu, han fikk tre seigemenn, og jeg fikk bare en!", og helt glemme at man selv fikk posen alene forrige lørdag. "Buhu, hun får seigmenn hele uken (ikke-seksuelle aktiviteter), mens i helgene så får vi like mange seigmenn". Hvordan kan dette forsvares? Det er ikke en egen "bås" for seksuelle ting man gjør for kjæresten sin, selv om det virker litt sånn. Det burde være en jevn fordeling på tilfredsstillelse, mener nå jeg. Endret 19. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er greit at det optimale for forholdet hadde vært å ofre litt for å gjøre den andre fornøyd, vi har tatt poenget. Dog er det ikke alltid man er i humør til det, og det er også helt normalt, og som TWFA påpeker er ikke 'ubetalt prostitusjon' noe å hige etter uansett. Da kan man like godt la være. 8650876[/snapback] Virker som om problemet her er at hans sexlyst er mye større enn hennes, noe hun ikke er villig til å etterkomme den minste grad (siden dette ikke kun har skjedd en gang).. Burde vel bare snakke med henne om dette, eller finne deg nytt beite, hvis du ikke blir sexuelt tilfredstilt i guess.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Edit: Den var til Lovskogen. Men derom sier trådstarter ingenting. Vi vet ikke hvem som gjøre mest og minst i hverdagen. Og det blir en umulig diskusjon siden vi ikke kjenner hverken ham eller henne. Men om vi skal ta hensyn til den mulige skjevfordelingen av "ikke-seksuelle" aktiviteter kan det utmerket godt hende at ting allerede går i hans favør. Det er uansett ikke noe argument for å finregne på seigemennene den ene dagen. Geir Endret 19. mai 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nei nei, men jeg snakker om ting generelt. Siden det ble bragt opp at 'en shoppingtur er verdt sex'. Virker ikke som om poengene mine går inn på der, så vet ikke om jeg vil forklare det opp og ned i mente når dere ikke skjønner det jeg skriver. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Syns dere virkelig ikke at jente "lider" litt på deres veine og i hverdagen? Er ikke alle som syns det er like gøy å gå på en fotballkamp ol, men gjør det fordi typen syns det er gøy.. Det blir jo på samma måten som at typen er med på shopping.. Endret 19. mai 2007 av Iril Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Virker som om problemet her er at hans sexlyst er mye større enn hennes, noe hun ikke er villig til å etterkomme den minste grad (siden dette ikke kun har skjedd en gang).. Burde vel bare snakke med henne om dette, eller finne deg nytt beite, hvis du ikke blir sexuelt tilfredstilt i guess.. 8650990[/snapback] Bevares, er man ikke fornøyd i et forhold må man vurdere det. Men jeg skal like å se trådstarter eller noen som helst annen sitte på den lokale pub'en når de blir 50 og si "Nei, hun ville bare ha sex en gang om dagen, så jeg dumpet henne." Da tror jeg rimelig sikkert at jeg ser på en ensom mann. Se på helheten i forholdet, og sett det seksuelle på riktig plass i prioriteringen. Og gjør heller ditt for at hun blir fristet til å ha sex ofte og uten at det går rutine eller pliktfølelse i det, enn for å få det så mange ganger som mulig når du først får det. Heller 3 ganger i uken hvor begge vil, enn tre ganger hver søndag fordi dere må. Geir Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Syns dere virkelig ikke at jente "lider" litt på deres veine og i hverdagen? Er ikke alle som syns det er like gøy å gå på en fotballkamp ol, men gjør det fordi typen syns det er gøy.. Det blir jo på samma måten som med en type på shopping.. 8651072[/snapback] Men det er vel hovedsaklig guttene som 'lider' mest i hverdagen. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Virker som om problemet her er at hans sexlyst er mye større enn hennes, noe hun ikke er villig til å etterkomme den minste grad (siden dette ikke kun har skjedd en gang).. Burde vel bare snakke med henne om dette, eller finne deg nytt beite, hvis du ikke blir sexuelt tilfredstilt i guess.. 8650990[/snapback] Bevares, er man ikke fornøyd i et forhold må man vurdere det. Men jeg skal like å se trådstarter eller noen som helst annen sitte på den lokale pub'en når de blir 50 og si "Nei, hun ville bare ha sex en gang om dagen, så jeg dumpet henne." Da tror jeg rimelig sikkert at jeg ser på en ensom mann. Se på helheten i forholdet, og sett det seksuelle på riktig plass i prioriteringen. Og gjør heller ditt for at hun blir fristet til å ha sex ofte og uten at det går rutine eller pliktfølelse i det, enn for å få det så mange ganger som mulig når du først får det. Heller 3 ganger i uken hvor begge vil, enn tre ganger hver søndag fordi dere må. Geir 8651078[/snapback] Nå er da ikke dette noe som kun har skjedd en gang etter det han skriver, men ett vedvarende problem, så ser ikke helt hvor du vil med det der.. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Men det er vel hovedsaklig guttene som 'lider' mest i hverdagen. 8651098[/snapback] Hvordan i all verden kan du påstå det egentlig? Hvorfor mener du det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nei nei, men jeg snakker om ting generelt. Siden det ble bragt opp at 'en shoppingtur er verdt sex'. Virker ikke som om poengene mine går inn på der, så vet ikke om jeg vil forklare det opp og ned i mente når dere ikke skjønner det jeg skriver. 8651040[/snapback] Poenget med shoppingturen ble om jeg ikke husker feil brakt inn i debatten av vår residerende provokatør sammen med tesen om kvinnens plikt til sex. Ikke av oss. Så det er ikke et argument jeg vil forsvare. Om vi skjønner hva du sier får du vurdere, men jeg forbeholder meg retten til å tolke deg etter beste evne og si fra når jeg er uenig. Så får du heller rette på eventuelle feiltolkninger. Men det er vel hovedsaklig guttene som 'lider' mest i hverdagen. 8651098[/snapback] Ikke i den verden jeg lever i, nei. Og hvis man da ikke vil hevde at man er tvunget inn i det livet og det forholdet man lever i, så kan man skylde seg litt selv...? (Jeg snakker da om voksne og dermed myndige mennesker som har i hvert fallnoe de skulle sagt over sitt eget liv. Geir Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Men det er vel hovedsaklig guttene som 'lider' mest i hverdagen. 8651098[/snapback] Hvordan i all verden kan du påstå det egentlig? Hvorfor mener du det? 8651111[/snapback] Legg merke til at jeg skrev 'lider', fordi vi snakker om ikke-seksuelle aktiviteter. Hvor ofte er det ikke jenta tar med gutten til byen, eller vil gjøre noe som gutten - om han fikk velge - ikke aller helst ville ha gjort? Mulig jeg er en tøffelhelt, men jeg dro nesten aldri med min eks på slike ting som jeg kunne ta med folk som jeg visste satte mer pris på det, som å dra på LAN, haha. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Jeg synes tråden har glidd litt ut med vage definisjoner av hva problemet egentlig er. Sånn jeg tolker det (absolutt ingen fasit): Case: Trådstarter var kåt, jenta følte hun hadde fått nok for dagen. Dette er det vanlige scenarioet hos trådstarter, kun én gang i løpet av de fem månedene forholdet har vart har han og kjæresten hatt sex mer enn én gang pr. dag. Problem: Jenta er ikke like glad i sex som trådstarter er. Løsninger: - Trådstarter aksepterer at problemet eksisterer, men velger å ikke presse saken ytterligere. Paret holder seg til den vanlige "maks én gang per dag"-rytmen. - Jenta aksepterer at problemet eksisterer, og velger å gjøre noe med det ved å gi litt mer til trådstarter. - Ingen aksepterer problemet og de lever videre med gnisninger i forholdet. Jeg har ikke nok kunnskap om forholdet, eller nok erfaring selv for den saks skyld, til å kunne si hvilken løsning som er riktig for trådstarter og hans kjæreste. Er jenta egoistisk? Tja hun er i alle fall tilbakeholden med sex. Endret 19. mai 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Legg merke til at jeg skrev 'lider', fordi vi snakker om ikke-seksuelle aktiviteter. Hvor ofte er det ikke jenta tar med gutten til byen, eller vil gjøre noe som gutten - om han fikk velge - ikke aller helst ville ha gjort? Mulig jeg er en tøffelhelt, men jeg dro nesten aldri med min eks på slike ting som jeg kunne ta med folk som jeg visste satte mer pris på det, som å dra på LAN, haha. 8651194[/snapback] Ja jeg skjønte godt hva du mente med hermetegnene.. Og det er forskjell på ting, kanskje du er en tøffelhelt, det vet jeg faktisk ikke. Men en ting er sikkert at hadde aldri være meg Hein (les type) på LAN, av den enkle grunn at jeg hadde kjedet baken av meg. Dette pga at jeg ikke deler denne interessen, og LAN er egentlig et ganske dårlig eksempel Men andre ting han hadde hatt lyst å ha meg med på hadde jeg gjerne vært med, siden jeg har et ønske om å gjøre han glad Og samtidig lære mer om han. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nå er da ikke dette noe som kun har skjedd en gang etter det han skriver, men ett vedvarende problem, så ser ikke helt hvor du vil med det der.. 8651103[/snapback] Vel, det spørs om det i det hele tatt kan kalles et problem, annet enn et av skuffede forventninger. Poenget mitt er at etterhvert som man blir eldre, blir prioriteringene anderledes. Si at man ellers har verdens beste forhold, med et menneske man kan dele alt med, som man blir glad av bare å våkne sammen med om morgenen, som man deler gleden over musikk og litteratur sammen med, eller skiturer eller båtliv, som ler på de samme plassene i filmene man ser, som gladelig er klagemur når man har det jævlig på jobben, når... Er det da opplagt at man skal løpe på sjekkern fordi man kunne tenke seg sex to ganger på rad litt oftere? Jeg tror ikke du finner altfor mange menn over la oss si 30 som tenker på den måten. Og gjør man det ikke da, så må man spørre seg: Bør jeg gjøre det når jeg er ung og kåt? Eller er det en kortsiktig prioritering av typen "alt eller ingenting". Som altfor ofte ender med ingenting. Geir Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) @Iril: Det samme som at jeg hadde kjedet ræva av meg for å se på klær. Men jeg har jo gjort det endel ganger fordet Trådstarter er 17 og jenta er 15, Geir - ikke dobbelt så gamle. Endret 19. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Legg merke til at jeg skrev 'lider', fordi vi snakker om ikke-seksuelle aktiviteter. Hvor ofte er det ikke jenta tar med gutten til byen, eller vil gjøre noe som gutten - om han fikk velge - ikke aller helst ville ha gjort? Mulig jeg er en tøffelhelt, men jeg dro nesten aldri med min eks på slike ting som jeg kunne ta med folk som jeg visste satte mer pris på det, som å dra på LAN, haha. 8651194[/snapback] Ja jeg skjønte godt hva du mente med hermetegnene.. Og det er forskjell på ting, kanskje du er en tøffelhelt, det vet jeg faktisk ikke. Men en ting er sikkert at hadde aldri være meg Hein (les type) på LAN, av den enkle grunn at jeg hadde kjedet baken av meg. Dette pga at jeg ikke deler denne interessen, og LAN er egentlig et ganske dårlig eksempel Men andre ting han hadde hatt lyst å ha meg med på hadde jeg gjerne vært med, siden jeg har et ønske om å gjøre han glad Og samtidig lære mer om han. 8651252[/snapback] Og du tror vi syntes det er morsomt å dilte etter dere igjennom gudvethvormange butikker i deres evige søken etter det perfekte plagg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå