Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Du har mye å lære om gutter. Visste du foreksempel at vi blir ekstra kåte når dama ikke er i humør for det? Det der var helt nytt for meg. Det som står igjen i sitatet hans? Det jeg lot stå igjen er i alle fall helt på jordet for min del. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Men det hadde vært fint om trådstarter klarerte litt, var jenten så sliten at hun ikke hadde orket mer sex, eller var det på grunn av selve lysten hennes? For min del så virker det som det var det siste, men om hun var så dødssliten, så ser jeg jo poenget med at hun ikke orket mer. 8650447[/snapback] Ja la oss få oppklart en del ting her.. Det hadde vært greit Nei jeg ville aldri hatt sex med en dame som ikke hadde hatt lyst, men det du sier om at hvis hun ikke er kåt, så gjør hun ikke en god jobb er pisspreik. Tror du f.eks Playboy bunniene har lyst til å suge på den gamle skrumpa kuken til Hugh Hefner? Trokke det, men han har det helt sikkert fint fordet han. Det jeg sier er at har du en dame som ikke har tilnærmet lik lyst til deg, så bør du kanskje finne deg ny dame. Hadde ihvertfall aldri kunnet vært i ett forhold der meg måtte "mase" for å få sex. 8650474[/snapback] Nå er jo playboy bunnier og kjærestepar litt forskjellige da Jeg som jente kan med hånden på hjertet si at å gi en BJ når man egentlig ikke har lyst eller er kåt er langt i fra gøy! Og resultatet blir stort sett deretter.. Det virker jo ikke som han må "mase" om sex da.. Det er jo egentlig ikke det han sier.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Sier ikke at man skal ha sex hvis man ikke har lyst, sier bare at det er mye dobbeltmoral ute å går. Klarer ikke mannen å tilfredstille dama så er det galt, men klarer ikke dama å tilfredstille mannen så er det helt greit liksom...... 8650474[/snapback] Beklager, men jeg har aldri oppfattet det som om det er noen dobbeltmoral her. Hvor kommer denne dobbeltmoralen til uttrykk? Jeg føler tvert imot at samfunnsmoralen til alle tider har sagt at kvinnen skal være glad for å være gift uansett, mens mannen (ifølge tidligere poster her) skal ha rett til å forsyne seg utenfor hjemmet om han ikke blir tilfredstilt. Både menn og kvinner må vurdere hva de vil ha ut av et forhold. Er det sex, og de ikke får nok, så får de vurdere om det overskygger de andre sidene av forholdet. Et forhold er primært et anliggende for de to som inngår det, og hva omgivelsene måtte synes er ikke så viktig. Geir Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Pussig å se at du biter på agnet til Dahle, Geir. Trodde du var hevet over sånt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Geir er vel fornuftens fyrtårn i denne diskusjonen. Det vitner om lite respekt for mennesker å kreve at de skal suge deg av hver gang du er kåt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Denne tråden er så full av dårlig fokusering på emnet og personer med dårlige uttalelser at jeg venter til trådstarter har klarnet litt opp, før jeg poster mer, en skam. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 må si meg enig med Lovskogen.. Enten trengs litt mer info fra trådstarter, ellers kan den like gjerne stenges.. Kommer ikke noe mer produktivt ut av dette uten noe mer å bygge ting på.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Håper ikke du hinter til meg. Jeg har klart sagt ifra at jeg aldri ville hatt sex med en person som egentlig ikke hadde lyst. Det jeg reagerte på var at trådstarter bare hadde fått ett blankt nei. Går da an å kose å dille litt for å se hvor ting ender. Men ja, han sier jo at han har hatt sex en gang allerede da så nei han kan ikke klage så veldig mye. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Pussig å se at du biter på agnet til Dahle, Geir. Trodde du var hevet over sånt. 8650570[/snapback] Det var vel helst et svar til de som foret trollet. Men den diskusjonen blir off topic. Tilbake til trådstarters problem. Geir Lenke til kommentar
Gjest Gjest...! Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg skal oppklare litt for dere.. Hun var ikke dødssliten, og hadde ikke akkurat besvimt hvis vi hadde tatt en runde til, eller hun i det hele tatt hadde gjort noe med meg. Det var bare snakk om å gidde. Og det gjorde hun ikke. Jeg kunne kanskje ha mast på meg noe, men føler dette blir dumt. (Har gjort dette noen ganger før, og det blir ikke den samme stemningen og kosen.. Jeg følte at hun ble presset litt til det, og det var ikke moro. Nei, det var ikke heftig pressing, og jeg spurte mange ganger om det var greit for henne. Men fremdeles ble det dårlig stemning) Lenke til kommentar
Gjest Gjest...! Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Oj, mitt forrige innlegg kan kanskje misforstås litt.. La meg forklare nærmere: Det jeg maste til henne om, var ikke sex, men enten ett sug eller en ronk. Ikke noe mer alvorlig enn det.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 I mine øyne egoistisk å ikke gidde å tilfredstille typen etter selv å ha fått tre orgasmer.. Skal love deg vi ofte tilfredstiller dere etter egen orgasme.. Hender faktisk vi har mer lyst til å gjøre andre ting da, men faktisk gjør dette fordi vi vet hun liker det.. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg skal oppklare litt for dere.. Hun var ikke dødssliten, og hadde ikke akkurat besvimt hvis vi hadde tatt en runde til, eller hun i det hele tatt hadde gjort noe med meg. Det var bare snakk om å gidde. Og det gjorde hun ikke. Jeg kunne kanskje ha mast på meg noe, men føler dette blir dumt. (Har gjort dette noen ganger før, og det blir ikke den samme stemningen og kosen.. Jeg følte at hun ble presset litt til det, og det var ikke moro. Nei, det var ikke heftig pressing, og jeg spurte mange ganger om det var greit for henne. Men fremdeles ble det dårlig stemning) 8650639[/snapback] Det er det jeg snakker om, hvis man presser så blir det ikke bra.. Hun er sur, ja så klart nekter hun for det.. Er jo det vi jenter gjør, sier en ting og mener en annen.. Men koste dere osv da? Det er vel mer den rette veien å gå hvis du vil ha mer kos.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg kunne kanskje ha mast på meg noe, men føler dette blir dumt. (Har gjort dette noen ganger før, og det blir ikke den samme stemningen og kosen.. Jeg følte at hun ble presset litt til det, og det var ikke moro. Nei, det var ikke heftig pressing, og jeg spurte mange ganger om det var greit for henne. Men fremdeles ble det dårlig stemning) 8650639[/snapback] Og med det illustrerte trådstarter poenget. Man kan ikke presse seg til et godt sexliv eller et godt forhold. Men nei, det er ikke bare snakk om å "gidde". Det er snakk om å ville, og det er et hav av forskjell mellom de to tingene. Tar man ikke hensyn til det, blir sex bare ubetalt prostitusjon. Geir Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Og med det illustrerte trådstarter poenget. Man kan ikke presse seg til et godt sexliv eller et godt forhold. Men nei, det er ikke bare snakk om å "gidde". Det er snakk om å ville, og det er et hav av forskjell mellom de to tingene. Tar man ikke hensyn til det, blir sex bare ubetalt prostitusjon. Geir 8650671[/snapback] Takk! Tusen Takk! Endelig en som faktisk skjønner noe av det jeg prøver å få frem. Det er endelig godt å se at erfaring overgår alt Endret 19. mai 2007 av Iril Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Okay, så han gir henne 3 orgasmer, hun gir han 1 å gidder ikke mer. Er det bare meg som synes dette "skurrer" litt? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 I mine øyne egoistisk å ikke gidde å tilfredstille typen etter selv å ha fått tre orgasmer.. Skal love deg vi ofte tilfredstiller dere etter egen orgasme.. Hender faktisk vi har mer lyst til å gjøre andre ting da, men faktisk gjør dette fordi vi vet hun liker det.. 8650662[/snapback] Det er en investering i forholdet. Det er ikke noe galt i å tilfredstille de andre etter at man selv har fått nok, men det må allikevel være villet og ikke en plikt. Føles det som det siste er det ikke noe liv laga situasjon i lengden. Geir Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Og med det illustrerte trådstarter poenget. Man kan ikke presse seg til et godt sexliv eller et godt forhold. Men nei, det er ikke bare snakk om å "gidde". Det er snakk om å ville, og det er et hav av forskjell mellom de to tingene. Tar man ikke hensyn til det, blir sex bare ubetalt prostitusjon. Geir 8650671[/snapback] Takk! Tusen Takk! Endelig en som faktisk skjønner noe av det jeg prøver å få frem. Det er endelig godt å se at erfaring overgår alt 8650695[/snapback] Er jo akkurat dette vi vil frem til.. Forskjellen er vel at vi vil tilfredstille dere, mens dere er fornøyde når dere selv er tilfredstilt.. Er ihvertfall det intrykket jeg sitter igjen med.. I mine øyne egoistisk å ikke gidde å tilfredstille typen etter selv å ha fått tre orgasmer.. Skal love deg vi ofte tilfredstiller dere etter egen orgasme.. Hender faktisk vi har mer lyst til å gjøre andre ting da, men faktisk gjør dette fordi vi vet hun liker det.. 8650662[/snapback] Det er en investering i forholdet. Det er ikke noe galt i å tilfredstille de andre etter at man selv har fått nok, men det må allikevel være villet og ikke en plikt. Føles det som det siste er det ikke noe liv laga situasjon i lengden. Geir 8650717[/snapback] Selvfølgelig, men skjønner ikke hvorfor hun ikke vil tilfredstille han.. Dette er noe hun burde ville fra begynnelsen av.. Når hun skjønner at han ikke er tilfredstilt, burde dette være noe hun vil gjøre noe med.. Endret 19. mai 2007 av nerval Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Vittig det du sier her Geir ( på en god måte ) Er helt enig, sex skal aldri være en plikt. Da er sexlivet kaputt. Å si til en jente at det er hennes plikt å suge/knulle eller whatever er vel et værste man kan gjøre. Da blir det ihvertfall ikke noe på deg. Det jeg mente var at jeg personlig ihvertfall hadde ville tilfredstille partneren min til beste evne, ihvertfall hvis hun hadde gitt meg masse gode orgasmer først. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Okay, så han gir henne 3 orgasmer, hun gir han 1 å gidder ikke mer. Er det bare meg som synes dette "skurrer" litt? 8650715[/snapback] Tja, jeg er rimelig sikker på at om de etter noen år holder vareopptelling så har han fårtt utløsning stort sett hver gang, mens hun drømmer om den gangen hun fikk tre på rad. Vi har litt lettere for det enn kvinner flest, vi er heldige sånn. Da skal vi ikke oppføre oss som unger: "Buhu, han fikk tre seigemenn, og jeg fikk bare en!", og helt glemme at man selv fikk posen alene forrige lørdag. Det er med sex som med de fleste ting, man må se på det over tid. Hjelper ikke at man scorer i en kamp hvis man taper de tre neste. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå