JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Er ikke sex en gang om dagen nok belønning for slitsom shopping? 8650059[/snapback] Okay, så det er greit at damer bruker sex som belønning altså? Ikke enig med deg der.... Blir du ikke med å shoppe idag, så blir det ikke noe på deg ikveld. Som jeg sa tidligere også. Musa har uante krefter, å mange damer bruker dette for å straffe/belønne typen. Akkurat som de ikke liker sex like godt som oss. Endret 19. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har sagt at jeg ikke vet noe om det.. Sa at jeg kun baserer dette på det hun har skrevet i denne tråden, og jeg mener fortsatt det jeg skrev... 8648388[/snapback] Hvorfor er jeg så egoistisk om jeg tør spørre? 8648455[/snapback] Jeg oppfatter det ihvertfall slik utifra det du skriver igjennom hele tråden.. Som jeg har gjentatt flere ganger nå, meget mulig du ikke er det til vanlig, noe jeg ikke kan uttale meg om ettersom jeg ikke vet noe som helt om det bortsett fra det jeg har sett i denne tråden.. Ganske ubrukelig diskusjon, og grenser til off topic på det sterkeste, så hvis du lurer på noe mer angående dette, ta det på PM.. Iril: Du er en kvinne som tror hun liker å ha kommando. Bare vent til dagen du møter en som gir deg en skikkelig fight. Du kommer til å bli så totalt lost i den typen 8646080[/snapback] Må si jeg er enig med Iril. Jenter skal ikke måtte tilfredstille gutten/mann er kåt 24/7. Jenter og gutter forskjellige og det må man akseptere. Det er ingen plikt for jenter å måtte suge gutten når han føler for det. Er ikke sex en gang om dagen nok belønning for slitsomme shopingrunder eller hva det enn måtte være? Gutter er testosteronbomber klare til å bli sluppet løs, noe jenter ikke er. 8650059[/snapback] med den logikken der så burde vel gutter slippe shopping osv osv (ikke det at dette er noe alle gutter hater) fordi vi er forskjellige.. og sex er liksom belønningen vår for å gjøre noe hun vil? halloooooooo.. her sliter vi ræva av oss for å tilfredstille hun.. er temmelig sikker på at dette er noe hun nyter såvel som oss.. men er greit det, da er det vel bare å peise på uten noe som helt forspill, komme, og rulle deg av og sove da, siden dette er vår belønning for å gjøre ting de vil.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Venter spent på DNA sin neste post nå, altså Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Eneste grunden jeg tok shoping som eksempel var at noen andre i tråden nevnte det lengere bak. Er enig i at forhold burde gå ut på å "gi og få" eller "gi og ta", vet ikke helt hvordan jeg skal ordegge det. Men hvis hun ikke har rett og slett lyst i det hele tatt den dagen, hvorfor skal hun da måtte gjøre det der og da? Går ann å ha det til gode. Endret 19. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Men det har jo ikke skjedd mer enn èn gang at de har hatt seg to ganger på en dag - så noe sier meg at hun ikke lar han få ha det til gode i det hele tatt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Okay, så det er greit at damer bruker sex som belønning altså? Ikke enig med deg der.... Blir du ikke med å shoppe idag, så blir det ikke noe på deg ikveld. Som jeg sa tidligere også. Musa har uante krefter, å mange damer bruker dette for å straffe/belønne typen. Akkurat som de ikke liker sex like godt som oss. og sex er liksom belønningen vår for å gjøre noe hun vil? halloooooooo.. her sliter vi ræva av oss for å tilfredstille hun.. er temmelig sikker på at dette er noe hun nyter såvel som oss.. men er greit det, da er det vel bare å peise på uten noe som helt forspill, komme, og rulle deg av og sove da, siden dette er vår belønning for å gjøre ting de vil.. Det er vi vel ganske enige om, men det er egentlig ganske off-topic i denne tråden, der trådstarter lurer på om andre oppfatter kjæresten som egoistisk når hun ikke vil to ganger på rad. Kan jo opprette en ny tråd med denne problemstillingen, hvis dere vil, men ikke ta det i denne. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Der er jeg enig med deg DNA. Sier ikke at noen skal ha sex uten å ha lyst. Men nå er det nå min erfaring at selv om man ikke er kåt, så er det ikke så mye som skal til for å bli det. Å bare si nei jeg er ikke kåt, å ikke gjøre en innsats for å bli det engang det mener jeg er litt egoistisk. Gjør man en liten innsats, å fremdeles ikke blir kåt, nei da skal man selvsagt ikke ha sex. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Selvfølgelig hadde det vært perfekt om han hadde hatt det til gode, og da er det jo selvfølgelig at hun ikke skal presse seg til å ha sex. Men vi lever jo ikke i en fantasiverden, og i den virkelige verden, så er ikke jentene så villige til å tilfredstille guttene i soverommet, som guttene er villige til å tilfredsstille jentene. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Jeg oppfatter det ihvertfall slik utifra det du skriver igjennom hele tråden.. Som jeg har gjentatt flere ganger nå, meget mulig du ikke er det til vanlig, noe jeg ikke kan uttale meg om ettersom jeg ikke vet noe som helt om det bortsett fra det jeg har sett i denne tråden.. Du har enda ikke gitt meg noen grunn på hvorfor jeg er egoistisk, du sier bare at du syns det.. Men du refererer ikke til noe jeg har sagt, eller gir meg en grunn på ditt syn. Noe jeg syns er utrolig dårlig. Hvis du skal kalle meg egoistisk kan du hvertfall begrunne det ordentlig. Må si jeg er enig med Iril. Jenter skal ikke måtte tilfredstille gutten/mann som er kåt 24/7. Jenter og gutter er forskjellige og det må man akseptere. Det er ingen plikt for jenter å måtte suge gutten når han føler for det. Gutter er testosteronbomber klare til å bli sluppet løs, noe jenter ikke er. Takk! Dette er det mest fornuftige jeg har lest i hele tråden.. Er enig i at forhold burde gå ut på å "gi og få" eller "gi og ta", vet ikke helt hvordan jeg skal ordegge det. Men hvis hun ikke har rett og slett lyst i det hele tatt den dagen, hvorfor skal hun da måtte gjøre det der og da? Går ann å ha det til gode. Det er helt klart at det går ut på å "gi og få" men syns dere overdriver noe forferdelig nå. DNA og jeg har tydeligvis en del like synspukter. Og glad er jeg for det! At det er noen som er enig med meg her Endret 19. mai 2007 av Iril Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Selvfølgelig er du glad for det, du er jo jente Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Inntil jeg ser en grunn til at "å gi og få"-innstillingen ikke skal gjelde i sengen, så vil jeg si at dette er dårlig oppførsel av jentene ovenfor guttene. Og jeg vil gjerne høre noen gode motargumenter, annet enn dere som biter på troll-agnet til Dahle om 'plikter'. Endret 19. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Men nå er det nå min erfaring at selv om man ikke er kåt, så er det ikke så mye som skal til for å bli det. Å bare si nei jeg er ikke kåt, å ikke gjøre en innsats for å bli det engang det mener jeg er litt egoistisk. Gjør man en liten innsats, å fremdeles ikke blir kåt, nei da skal man selvsagt ikke ha sex. 8650213[/snapback] Nå hadde de jo alt hatt sex da. Så han hadde jo fått seg noe. Så det er egentlig ikke så synd i han Så hvis de har hatt sex en gang å han fremdeles ikke er tilfredstilt så skal ikke hun hjelpe han altså? Hadde det vært en mann som ikke tilfredstilte dama si, så hadde det vært ramaskrik her. Skal det ikke være likt begge veier? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er dette jeg har prøvd å fortelle en del ganger gjennom tråden her, men virker ikke som om folk leser innlegg, om de ikke inneholder bastante og tullete saker. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så hvis de har hatt sex en gang å han fremdeles ikke er tilfredstilt så skal ikke hun hjelpe han altså? Hadde det vært en mann som ikke tilfredstilte dama si, så hadde det vært ramaskrik her. Skal det ikke være likt begge veier? 8650388[/snapback] Hvis hun ikke er kåt i det hele tatt, er sliten og lei og ikke føler for å tilfredstille han da. Så mener jeg at hun ikke bør presses til det nei. Som sagt før så er det ekstremt lite gøy å suge/runke noen når du selv ikke har det minste lyst. Noe han hadde merket på dama, og det hadde ikke blitt noe gøy får noen av de.. Så da burde han ha ventet en stund og heller spurt igjen.. Eller kanskje (men det er vist ikke mulig i følge en del her) hun hadde hatt lyst til å tilfredstille han etter hun hadde fått hvilt litt.. Og hentet seg inn igjen.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg vet at en del av dere kjenner hverandre fra andre sammenhenger. Men vi ser helst at trådene her ikke blir chattetråder og at dere holder fra personlige kommentarer. En post er slettet slik at den ikke oppfordrer til en fortsettelse på den stien. Geir Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hvis kjæresten din ikke har lyst på deg, eller lyst til å tilfredsstille deg - så vil jeg si det er noe galt. Og som sagt, det er lov å prøve litt mer enn å si 'Neh, er ikke kåt nå, så.'. Men det hadde vært fint om trådstarter klarerte litt, var jenten så sliten at hun ikke hadde orket mer sex, eller var det på grunn av selve lysten hennes? For min del så virker det som det var det siste, men om hun var så dødssliten, så ser jeg jo poenget med at hun ikke orket mer. Endret 19. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Sier ikke at man skal ha sex hvis man ikke har lyst, sier bare at det er mye dobbeltmoral ute å går. Klarer ikke mannen å tilfredstille dama så er det galt, men klarer ikke dama å tilfredstille mannen så er det helt greit liksom...... Nei jeg ville aldri hatt sex med en dame som ikke hadde hatt lyst, men det du sier om at hvis hun ikke er kåt, så gjør hun ikke en god jobb er pisspreik. Tror du f.eks Playboy bunniene har lyst til å suge på den gamle skrumpa kuken til Hugh Hefner? Trokke det, men han har det helt sikkert fint fordet han. Det jeg jeg sier er at har du en dame som ikke har tilnærmet lik lyst til deg, så bør du kanskje finne deg ny dame. Hadde ihvertfall aldri kunnet vært i ett forhold der meg måtte "mase" for å få sex. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Iril: Du har mye å lære om gutter. Visste du foreksempel at vi blir ekstra kåte når dama ikke er i humør for det? Ekte menn er dessuten stort sett kåte hele tiden 8645972[/snapback] Det der var helt nytt for meg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Et forhold mellom to mennesker er akkurat det. Det er to mennesker som ønsker å være sammen fordi de trives i lag og har det greit sammen. Så snart det blir en pliktøvelse er det grunnlaget borte. Derfor skal hverken han eller hun være pliktig til å "tilfredstille" den andre. Da blir det fort slutt på forholdet. Og alle damene i babetråden endrer ikke på det forhold at det ikke er noe overskudd av "villige" damer her i verden, med mindre du betaler for moroa. Plikter i et forhold bør man spare til oppvask og betaling av regninger. Når sex'en blir en plikt kan man like godt la være. Og nei, det er ikke noe "galt" om den enen parten ikke ønsker å være den andres tjener, hverken på det seksuelle eller andre områder. Om det ikke fungerer i det hele tatt får man vurdere om det er et forhold man ønsker å være i, men det var jo slett ikke tilfellet her. Geir Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Sier ikke at man skal ha sex hvis man ikke har lyst, sier bare at det er mye dobbeltmoral ute å går. Klarer ikke mannen å tilfredstille dama så er det galt, men klarer ikke dama å tilfredstille mannen så er det helt greit liksom...... Nei jeg ville aldri hatt sex med en dame som ikke hadde hatt lyst, men det du sier om at hvis hun ikke er kåt, så gjør hun ikke en god jobb er pisspreik. Tror du f.eks Playboy bunniene har lyst til å suge på den gamle skrumpa kuken til Hugh Hefner? Trokke det, men han har det helt sikkert fint fordet han. Det jeg jeg sier er at har du en dame som ikke har tilnærmet lik lyst til deg, så bør du kanskje finne deg ny dame. Hadde ihvertfall aldri kunnet vært i ett forhold der meg måtte "mase" for å få sex. 8650474[/snapback] Du kan ikke sammenligne modeller og skuespillere, som er utdannet til å takle stresset rundt ufrivillig blotting/sex med normale folk som ikke kan prestere ordentlig i senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå