Gjest Gjest...! Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Kanskje jeg forklarte meg litt dårlig i førsteposten, men vi har hatt sex flere ganger enn 2. Det jeg mente var at vi har hatt max 2 ganger om dagen. Mange av de andre parene jeg kjenner har opptil 5 ganger om dagen. Men dette er nok individuelt.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, det jeg også mente, om det ikke kom fram i posten. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Artig tråd gitt, ser for meg diskusjonen mellom dahle og iril etter altfor mye alkohoil på lørdags kveld. Jeg er iallfall av den oppfatning av at begge må ha lyst for at det skal funke, en kan ikke tvinge hverken selv seg eller sin partner til å ha lyst. Noen liker å gjøre det kun en gang, andre kan sikkert holde på hele natten. Dette er etter min mening hva et forhold handler om, å finne ut av hverandre. Selvfølgelig, merker en at en er på to forskjellig planeter når det gjelder sex, er det vel bare til å finne seg en annen hobby. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Trådstarter hadde kommet èn gang, og her var det praktisk talt èn gang, som han nevner så har de bare hatt sex to ganger på en dag, en gang. Høres ikke ut som trådstarter er fornøyd med det, da hadde han ikke understreket at de bare hadde hatt sex to ganger på en dag, kun èn gang. Er du ikke enig i at jenter generelt er for dårlige til å tenke på guttens behov i sengen? Som sagt tidligere så virker det som om man skal bøye seg litt for å gjøre partneren glad, men med en gang det er snakk om sex, så er det noe helt annet. 8646212[/snapback] Jo jeg kan vel være enig med det i det Damer er enkle sjeler: La de kjempe for deg, overse de og vær drittsekk, kjør din egen vei. Da ligger de langflate. Så sitter tøffelheltene og trøster damene som alltid faller for "drittsekkene". 8646271[/snapback] Huff, tror det heller er du som må lære noe om jenter, enn at det er jeg som må lære noe om gutter.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Egoistisk er det jo ikke av hun, vil hun ikke mer, så vil hun ikke. Aksepter det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg vil bare si det er synd at jenter stopper hele 'jeg gjør det fordi du liker det' når det kommer til senga, men at de skal ha det til vanlig, når det lønner dem. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Må si meg litt enig med Dahle her jeg altså. Han setter ting litt på spissen, men er enig i mye av det han sier. Spør du meg så er det ikke utroskap å ha en elskerinne, hvis du har dame som ikke vil tilfredstille deg. (selvsagt, snakker ikke om engangstilfeller, men hvis det blir en vane) Sannheten er at veldig mange jenter bruker makten de har mellom beina til å styre mannen. Har flere venner som har blitt "straffet" med å måtte gå uten sex en periode. Makan til tull. Nei, ikke slå seg til ro med det første å beste man finner. Nok av fisk i havet. Endret 19. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Spør du meg så er det ikke utroskap å ha en elskerinne, hvis du har dame som ikke vil tilfredstille deg. (selvsagt, snakker ikke om engangstilfeller, men hvis det blir en vane) Det der høres litt ut som en klassisk Tommy-regel. Føler man at man behandles så dårlig, får man heller dumpe dama før man finner seg ei ny, ikke noe poeng i å holde fast ved ei du føler deg så dårlig behandla av uansett, når holdningene deres er som de er? Og nerval: Ikke uttal deg om ting du ikke vet noe om, å være sammen med Iril er fantastisk. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så du mener at du helt frivillig hadde tilfredstilt jenta selvom du ikke selv var kåt?(oki det hadde aldri skjedd, men det er lov å late som ) 8645856[/snapback] Her er det et aldri så lite problem, og det er for all del ikke rettet mot deg spesifikt, men mer samfunnsmessig. Det er og blir aldri slik at menn har lyst 24/7, selv etter å ha kommet ørten ganger. Menn har ikke utømmelig seksuell lyst. Hvis man snur flisa. Er det egoistisk av en mann å gi seg før hun er fornøyd? Støtt og stadig leser jeg at en feil menn gjør i senga er å gi seg før hun er fornøyd. Jeg sier ikke at det er representativt for kvinner eller noe (selv om det bør være en grunn til at det kommer på trykk med jevne mellomrom), men det er faktisk slik at enkelte menn føler seg presset i det stille til å ha sex selv om de ikke vil eller føler for det. I så måte kan man si det er egoistisk når kvinner ikke vil mer selv om han vil, selv om jeg synes det bør være lov og akseptert å si at "nå orker jeg ikke mer". Dog, da må det være greit begge veier. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har ikke noe problemer med å si at jeg er en av de som ikke har lyst på sex 24/7. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Se på det slik: Mannen har vært så flink *Hurra* å gjort det han skal gjøre slik ad madamen kom 3 ganger. han selv kom bare 1 gang. Er det ikke da rett at madamen skal jobbe litt for at han skal få komme og ha det like godt som hun hadde det? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Nei? Om hun ikke var kåt lenger så skjønner jeg at kanskje hun som individ ikke orker/vil gjøre det. Eventuelt kan hun ta igjen senere Men oivind_dahle her kaller damer for enkle sjeler? Kanskje du heller er litt enkel sjel. hmm. Hvordan ser du på damer igrunn? Om de ikke tilfredstiller deg slik du vil så er de bare bruk og kast oplegg eller? Jeg syntes ikke det var urettferdig av dama til trådstarter men om det er det samme som går igjen om om og igjen over laang tid, at han gjør mye mere på henne enn hun på han, så ville jeg snakket med henne om det. Endret 19. mai 2007 av Zuckron Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Spør du meg så er det ikke utroskap å ha en elskerinne, hvis du har dame som ikke vil tilfredstille deg. (selvsagt, snakker ikke om engangstilfeller, men hvis det blir en vane) Det der høres litt ut som en klassisk Tommy-regel. Føler man at man behandles så dårlig, får man heller dumpe dama før man finner seg ei ny, ikke noe poeng i å holde fast ved ei du føler deg så dårlig behandla av uansett, når holdningene deres er som de er? Og nerval: Ikke uttal deg om ting du ikke vet noe om, å være sammen med Iril er fantastisk. 8646961[/snapback] Har sagt at jeg ikke vet noe om det.. Sa at jeg kun baserer dette på det hun har skrevet i denne tråden, og jeg mener fortsatt det jeg skrev... Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har sagt at jeg ikke vet noe om det.. Sa at jeg kun baserer dette på det hun har skrevet i denne tråden, og jeg mener fortsatt det jeg skrev... 8648388[/snapback] Hvorfor er jeg så egoistisk om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Iril: Du er en kvinne som tror hun liker å ha kommando. Bare vent til dagen du møter en som gir deg en skikkelig fight. Du kommer til å bli så totalt lost i den typen 8646080[/snapback] Må si jeg er enig med Iril. Jenter skal ikke måtte tilfredstille gutten/mann er kåt 24/7. Jenter og gutter forskjellige og det må man akseptere. Det er ingen plikt for jenter å måtte suge gutten når han føler for det. Er ikke sex en gang om dagen nok belønning for slitsomme shopingrunder eller hva det enn måtte være? Gutter er testosteronbomber klare til å bli sluppet løs, noe jenter ikke er. Endret 19. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så du går ut i fra at jenter ikke liker sex, DNS? Funneh! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Så du går ut i fra at jenter ikke liker sex, DNS? Funneh! 8650078[/snapback] Sefølgelig liker jenter sex, men de må da få lov til å bestemme hvor ofte de skal ha sex. De fleste gutter blir kåte igjen omtrent 10 min etter ereksjonen, vet ikke hvordan det er med jenter. Men hører ikke ut som det er sånn. Endret 19. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er ikke sex en gang om dagen nok belønning for slitsomme shopingrunder eller hva det enn måtte være? Virker litt sånn, ut fra dette utsagnet, at du ikke mener at jenter også liker sex, syns nå jeg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Er ikke sex en gang om dagen nok belønning for slitsomme shopingrunder eller hva det enn måtte være? Virker litt sånn, ut fra dette utsagnet, at du ikke mener at jenter også liker sex, syns nå jeg. 8650097[/snapback] De fleste gutter er konstant kåte. Hvis jenter er det samme så "enlighten me". Men HVIS de fleste jenter er like kåte noe som jeg tviler på så er ikke alle like. De fleste gutter er konstant kåte, men finnes unntak der og, og de må man akseptere. Endret 19. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Ok, jeg må kanskje skrive dette for tredje gangen i denne tråden: Begge parter i et forhold ofrer seg litt for ting de ikke liker så godt, for at den andre parten skal bli glad. Nå prater jeg ikke om sex, men om ting som shoppingturer og lignende. Er det da riktig at denne tankegangen ikke skal gjelde for sex også? Eller skal det plutselig være en helt annen sak, fordi på dette området så tjener ikke jenter så mye på at det ikke er noe annet en en jevn fordeling av "å gi og få"? Endret 19. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå