Izex Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Noen som har en kompakt A4 ark fargeblekk printer å anbefale? Skal være billigst mulig men kvalitet kommer først...skal være økonomisk uten at det merkes på utskrift, gjerne refill bare blekkpatroner. For å si det sånn...Jeg har nettopp totalmost hver minste bit og del på en HP deskjet 930c - Det er bare metall ramma som ikke er knust mot betong gulvet og til småbiter. (det var faktisk ganske morsomt...skjermen neste?) Den var helt idiot og kjørte papir fast konstant mot noen små plast tapper over papir rullene fremst og blekket lekket bare ut av patronene og ned i en skuff med skomgummi blekk oppsamler som var helt gjennomtrukket, den lagde mange rare lyder og skranglet og ramla og klarte bestandi å ødelegge utskriften, jeg takklet det simpelten ikke lengre. Synes synd på dere med HP av den serien når den begynner å kødde med dere. ikke verdt å reparere på så gjør som meg, får ut litt energi og ta det som en halvtime trim...men det var kjedelig å støvsuge plastbiter kondensatorer og brekte tannhjul etterpå Lenke til kommentar
xoop Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Canon i550, denne skriver bra og er veldig billig i drift, se test Dinside.no. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Noen som vet noe om termiske blekk skrivere? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har Canon S750 (kr. 1.500,- - 2000,-), og er svært fornøyd med den. Rask, veldig stillegående, printer bilder med full kantutjevning (hvis man vil ha det), skriver på begge sider av arket, 4 separate blekkpatroner. Kort sagt: Anbefales :-) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 HP - DeskJet 5550 4800x1200dpi, 17s/min s/h, 12s/min farge Blekkskriver, www.MPX.no 1349,- Epson - EPSON Inkjet Printer Stylus Photo 830, 5760 optimerte dpi, 14 sider/min for svart/hvitt og 13,7 sider/min i farger, www.vsdata.no 1095 Noen som har en av disse? - De ser vel ikke så værst ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå