aloras Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei, jeg skal lage en animert lego video og trenger da et gratis animasjonsprogram. Før brukte jeg Logitech ImageStudio, men når jeg lastet det ned nå hadde det ikke animasjonsfunksjonen innebygget i programmet lengre. Så er det noen som kan hjelpe meg her? Trenger det raskest mulig.. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hvis det er snakk om legobrikker som skal animeres, burde AnimatorDv være midt i blinken. Gratisversjonen kan lastes ned her: http://animatordv.com/download7 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Takker! Var akkurat noe slikt jeg var på jakt etter! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg lurer litt på hvordan dette funker. Kan du poste resultatet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det skjønte jeg INGEN ting av.. ^^, Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 AnimatorDV? Det ligg nokre tutorials på sida der, dei kan kanskje hjelpe. http://animatordv.com/download3 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Trenger hjelp rimelig fort til dette, filmen må være ferdig om en time! Når jeg skal "make AVI" på programmet, så funker det ikke som det skal. Etter at jeg har lagt fila, åpner jeg den i Windows Media Player. Da er det bare svart, og det er ingen video. Hva er det jeg må gjøre? Må jeg virkelig legge inn ett og ett bilde i Pinnacle hvis jeg skal rekke dette i tide? Lenke til kommentar
acewolf Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Trenger hjelp rimelig fort til dette, filmen må være ferdig om en time! Når jeg skal "make AVI" på programmet, så funker det ikke som det skal. Etter at jeg har lagt fila, åpner jeg den i Windows Media Player. Da er det bare svart, og det er ingen video. Hva er det jeg må gjøre? Må jeg virkelig legge inn ett og ett bilde i Pinnacle hvis jeg skal rekke dette i tide? 8712997[/snapback] Bruk animator9. Gratis , lite og enkelt =) Gi meg mail adressa di så kan jeg sikkert maile det til deg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå