henrik_er Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei Hei jeg har ett Aopen Ak 77 333 hovedkort og er nå Mektig lei av lyden! :x Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne den chipsett vifta som sitter der? Det ser ut som om den er limt fast. Det sitter fire skruer på toppen men jeg får ikke tak på de så de får jeg ikke opp. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Det sitter fire skruer på toppen men jeg får ikke tak på de så de får jeg ikke opp.Bruk et ordentlig skrujern da vetu Ribba bør du la stå på northbridgen. Å fjerne ei sånn vifte er ganske enkelt, men hvis du ikke klarer det kan du vel bare dra ut kontakten til vifta.. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Hmmm...... jeg hadde tenkt å kjøpe den passive de har på microplex! den gullfargede til zalman Derfor skull jeg gjerne hatt fjernet hele dingsen Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hvis den virkelig er limt fast kan du prøve å lirke den løs med noe flatt og skarpt. Et barberblad vil nok gjøre susen. Trenger du flere tips om å fjerne fastlimte kjølere kan du bare søke litt på forumet. Jeg fjerna bare vifta på mitt kort, og lot den lille ribba stå igjen. Fungerte fint det. Ser ut til at de fleste hovedkort klarer seg bra uten noen form for kjøling på nortbridge egentlig. Jeg tror ikke du trenger den fine gullribba til microplex, men det er helt greit for meg hvis du vil støtte dem ved å kjøpe den Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Det er mange som bare kobler ut viften uten å sette på en ny en, men jeg vet ikke om det er så lurt når systemet overklokket. Det er egentlig bare å prøve seg frem. Hvis maskinen henger seg eller blir ustabil så setter man på viften igjen eller en større ribbe slik som den Zalman`en. Edit: leif :-? Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Tenkte også på å kjøpe meg en ny strømforsyning. Derfor lurer jeg nå på hvilken av de tre Enermax strømforsyningene på 350 Watt hos microplex som er roligst? Whisper, Silent eller Slilent Plus? Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Ingen som vet??? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har ikke akkurat noe peiling på disse PSUene, men jeg tror Whisper er roligst. Silent Plus har justerbare vifter, så jeg antar at den kan stilles enda lavere enn Whisper...(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå