Petrit Holmgaard Gerxhaliu Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei Jeg hadde et gf3 med crystal orb på, men det ble plutselig defekt. Dermed kjøpte jeg meg et MSI gf4 ti4200-vtp128, og nå lurer jeg på om det vil lønne seg å fjerne originalkjøleren og erstatte den med crystal orb?? Vil det lønne seg i forhold til høyere overklokking?? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det vil lønne seg ja, men tror crystal orb bråker en del da, garantert mer enn orginal kjøleren. Jeg har på mitt gf2 kort en blue orb, den bråker noe helt forjævelig Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Originalkjøleren er faktisk en veldi god kjøler etter litt modding. Tok av kjøleren på mitt msi ti4200 128mb. det lå på 90 c idle originalt med den kjøleren. tok av kjøleren og så at det var store humper og huller under kjøleren. Tok det verste med 300 papir på plansliperen og slipte til alt det blanke var borte. så fjerna jeg ca 1 tube kjølepasta fra kortet. fordelte fint det som var igjen. satt på kjøleren og fikk 40c med klokking 310/550 Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Trur orginalkjøleren er bedre. Ta og planslip den, rens GPU og ta på bra kjølepasta så bør du komme litt lenger. Den er støtte en crystal orb og bør være bedre. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Bøgge bakken: hørt om den amerikanske superpcen med over 50 000 processorer fordelt på et areal tilsvarende... STORT? husker ikke all infoen men antar at det skal litt til for en privatperson for å slå den... for tiden verdens beste pc, med bedre versjoner i anløp. så ja, det vil ALLTID (antar at den pcen er ganske bedre enn samtlige privatpcer i et par tiår framover) være noen som har bedre pc enn deg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kanskje litt malplassert ,men har du lest siggen hans feil? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bøgge bakken: hørt om den amerikanske superpcen med over 50 000 processorer fordelt på et areal tilsvarende... STORT? husker ikke all infoen men antar at det skal litt til for en privatperson for å slå den... for tiden verdens beste pc, med bedre versjoner i anløp. så ja, det vil ALLTID (antar at den pcen er ganske bedre enn samtlige privatpcer i et par tiår framover) være noen som har bedre pc enn deg... Det er ingen PC, det er mange PC-er og du vil alltid finne en som har bedre PC en deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå