Gå til innhold

K550i vs. W610i

Anbefalte innlegg

Bare et kjapt spørsmål:

Har sett litt på spesifiksajonene på disse to telefonene og for meg ser det ut som om det er to prikk like telefoner, dersom man ser bort fra at W610i har Walkmanprogrammet og k550i kaller seg en Cybershotmod. Er jeg helt på jordet, eller det i praksis samme mobilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og tenker på de samme to mobilene selv, tar jeg feil når jeg kommer fram til den konklusjonen at av disse to er det best å velge k550i, ettersom man kan flashe den til W610i og få alle walkman-funksjonene, mens man ikke kan gjøre det omvendt og få ting som hører med "cybershot"?

Lenke til kommentar
Sitter og tenker på de samme to mobilene selv, tar jeg feil når jeg kommer fram til den konklusjonen at av disse to er det best å velge k550i, ettersom man kan flashe den til W610i og få alle walkman-funksjonene, mens man ikke kan gjøre det omvendt og få ting som hører med "cybershot"?

8646506[/snapback]

Hvis du skulle flashe k550i til en w610i så kan du ikke bare åpne linse dekslet på mobilen for å begynne å ta bilde... Hvis du skjønner hva jeg skal komme fram til =P

Lenke til kommentar

Det er jeg klar over, det jeg mente var vel at det er bedre å kjøpe en k550i og flashe den til en w610i hvis man senere finner ut at man vil ha bedre walkmanfunksjonalitet, enn å kjøpe en w610i og flashe den til en k550i hvis man vil ha mer kamerafunksjonalitet. hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Det er jeg klar over, det jeg mente var vel at det er bedre å kjøpe en k550i og flashe den til en w610i hvis man senere finner ut at man vil ha bedre walkmanfunksjonalitet, enn å kjøpe en w610i og flashe den til en k550i hvis man vil ha mer kamerafunksjonalitet. hvis du skjønner hva jeg mener.

8651769[/snapback]

NEI =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...