Gå til innhold

Er dette en brukende maskin?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt og bestille ;

- Aopen Midi tower ATX HQ48A Blue (P-4)

- Asus A7V133 Hovedkort for Socket A

- AMD Athlon 1.2 GHz OEM (266 MHz bus)

- Gainward AGP GeForce2 Ti/450TV 64MB 4,5n

- GlobalWin CPU-Vifte Socket A/7/370/FCPGA

WBK68, Opp til 1,5GHz, samt XP1800+

Er dette en bra maskin? Noen som har kommentarer? Jeg har brenner og cd-rom, samt lydkort og nettverkskort. Har ca. 5000 og starte med, men det blir nok oppgraderinger etter hvert

Blir glad hvis noen gidder og svare

[ Denne Melding var redigert av: Energizer på 2001-12-28 15:23 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med du Panzer ... Skaff deg ei skikkelig vifte+ribbe når du først er i gang. Taisol CGK760 er et godt kjøp. Kan kjøpes hos Microplex.no.

Vær obs på at med det kabinettet der får du kun brukt de to øverste 5.25" slottene i front. Den nederste kommer i konflikt med enheter på hovedkortet. Bare et hint liksom.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å heller kjøpe et hovedkort med Via KT266a chipsettet.. de kjører med DDR RAM.. også kjøper du den billigste AthlonXP cpu'en.. 1500+, eller kanskje kjøp 1600+. Det er henholdsvis 1,33GHz og 1,4GHz.. det ville blitt en mye mere knall pc.. uten særlig pristillegg! Men det er opp til deg :smile:

Lenke til kommentar

Forresten, angående hk...

ECS K7S5A til 995,- (tror jeg) hos pcmax.no

Dette hovedkortet har SiS735 chipset, yter veldig bra, veldig stabilt, og støtter BÅDE SD-ram og DDR-ram...

Har hatt dette hovedkortet selv, anbefales..

kjørte da med DDR-minne. Fikk bedre score enn med mitt nye MSI K7T266 Pro2 på samme settings :razz:

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...