Gå til innhold

Noen som har Vanguard Saga Of Heroes Card?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du spele eit spel med bugs, kvifor ikkje heller spele SWG :) (Star Wars Gungans)

Men seriøst... VG er faktisk eit ganske artigt spel, og du finn ingen andre med så stort område+ at der er ingen loading i verdenen. Det var synd eg gav bort min buddy key :(

Endret av Efagimo
Lenke til kommentar
Skal du spele eit spel med bugs, kvifor ikkje heller spele SWG :)  (Star Wars Gungans)

Men seriøst... VG er faktisk eit ganske artigt spel, og du finn ingen andre med så stort område+ at der er ingen loading i verdenen. Det var synd eg gav bort min buddy key :(

8653316[/snapback]

Hehe, veit.. liker Vanguard jeg et kjekt spill for meg :)

Men det gjør ikke at du ga vekk buddy key, noen ville nok ha den før meg ;) ikke bare meg i denne lille værdenen :nei::D

Lenke til kommentar
Skal du spele eit spel med bugs, kvifor ikkje heller spele SWG :)  (Star Wars Gungans)

8653316[/snapback]

Loading når man chunker ;)

Lenke til kommentar

8653316[/snapback]

Loading når man chunker ;)

8653350[/snapback]

Jaja, men det er bare en eneste ting da, tenk på andre spill.. ganske mye :)

men blir tøft å prøve vanguard ut da :D Gleder meg så inni .. bip :)

Lenke til kommentar
Bump, sigh.. har såtte på stolen siden kl 6 :( sigh...

håper de vokner/kommer snart :]  :D

8654194[/snapback]

Påtide å sjekke PM kanskje? :p

(dersom du fortsatt ville ha trial key da)

Endret av jurg
Lenke til kommentar
Bump, sigh.. har såtte på stolen siden kl 6 :( sigh...

håper de vokner/kommer snart :]  :D

8654194[/snapback]

Påtide å sjekke PM kanskje? :p

(dersom du fortsatt ville ha trial key da)

8654198[/snapback]

Hei,

Tusen takk for buddy-kortet, Jurg

Skal installere spillet imorra.

Vet du cirka hvor mye timer det tar? :)

Lenke til kommentar
Klokka er 06.32

Installerer Vanguard nå jeg, det tar 2timer 40 minutt på min data for å laste ned alt, patchene, osv TILSAMMEN! elsker min data kosta 26000,-

Men jeg vil takke Jurg,

Takk!  :love:

8659980[/snapback]

Hei!

Velkommen til Vanguard. Håper at du liker det og at du ikke møter på så alt for mange problemer :p Hadde selv en pause på 1 måned, men har nå begynt på igjen, og jeg skal nok fortsette å spille Vanguard. Blir spennende å se hva SOE klarer å gjøre med spillet fremover.

Hvilken server spiller du på? Evt. skal spille på?

Lenke til kommentar
Lykke til! Vil råde deg fra å ikke bruke ei krone for å få spilt dette spillet.

8645650[/snapback]

Enig.

Prøvde spillet ut i 10 dager. Var bare en WoW med updated grafikk, men likevel værre en WoW da det kom til gameplay. Og grafikken var heller ikke "groundbreaking". Man kan heller ikke ha det moro i spillet om man ikke raider hver dag omtrent.

Spillet er også fullt med bugs og det er ganske mye unbalance mellom klassene.

Nei, bruk pengene på noe annet!

8652181[/snapback]

Og WoW er bare Everquest med oppdatert grafikk, som igjen er UO med oppdatert grafikk og så videre.

"Man kan heller ikke ha det moro i spillet om man ikke raider hver dag omtrent" -- Hæ? Virker ikke som om du har spilt det i det heletatt.

Fullt av bugs er det, men det blir fikset over tid. Og at det er uballanse mellom klassene er vel strengt tatt ikke et argument for at spillet er dårlig.

Lenke til kommentar
Klokka er 06.32

Installerer Vanguard nå jeg, det tar 2timer 40 minutt på min data for å laste ned alt, patchene, osv TILSAMMEN! elsker min data kosta 26000,-

Men jeg vil takke Jurg,

Takk!  :love:

8659980[/snapback]

Hei!

Velkommen til Vanguard. Håper at du liker det og at du ikke møter på så alt for mange problemer :p Hadde selv en pause på 1 måned, men har nå begynt på igjen, og jeg skal nok fortsette å spille Vanguard. Blir spennende å se hva SOE klarer å gjøre med spillet fremover.

Hvilken server spiller du på? Evt. skal spille på?

8660216[/snapback]

Hei,

Takk takk, skal bli gøy med Vanguard ja

Jeg er ikke 100% på ossen server jeg skal spille på

men jeg vurderer på der hvor Frengrot, er nesten 99.92% sikker.

Lenke til kommentar
Heh.. Håper Vanguard faller i smak! Jeg synes det er kult ihvertfall! mmm.. flyvende mounts.. drage!

8669155[/snapback]

Venter på flying mount patchen nååå... :]

Game-cardet mitt går ut i mandag.. sigh

Men kunne jeg prøve din account, Mr. Earth? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...