Akidon Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 2003 startet de rett etter wc3. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ingen overraskelse, men likevel en svært gledelig nyhet. Grafikken ser god ut, om ikke overveldende, men om det betyr at de i stedet prioriterer vanvittige enhetsmengder er det utelukkende en god ting. SC er det blizzard universet som har engasjert meg mest (noe som sier en hel del), og cutscenes er på plass og like imponerende som alltid. Mest spennende er om den nye rasen dukker opp, på FAQen unngår de spørsmålet om antall raser ved å understreke at de tre originale vil dukke opp alle sammen, men for de av oss (de fleste regner jeg med) som spilte det "hemmelige" BW brettet virker det jo merkelig om ikke denne tråden blir surret opp... MP regner jeg med at blir bra, håper særlig at de driter i heroes og rpg elementer, og gjerne reduserer betydningen av micromanagement også. Det siste gjør de sikkert ikke dog. Snufs. Blir nok uansett verdt prisen av spillet bare for å få med seg historien. Gleder meg nå. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 nice får bare håpe at Singleplayer opplegget blir minst 100timer eller noe slikt =D Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 dette blir digg bare en liten kjip ting: (copy fra msn samtale med kamerat) Spirre sier: jaja nå må jeg vel PRØVE å runde starcraft....igjen....for fjerde gang..... MAD sier: hehe Spirre sier: hver gang jeg spiller det så kommer jeg ganske langt, og så går noe til helvete, som en formatering uten å ha backup av savegame eller at en video sekvens henger seg og jeg blir så foprbanna at jeg sletter alt Spirre sier: uten backup av savegame... Spirre sier: Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hehe, jeg har bursdag i dag.. ser det på som min bursdagsgave fra Blizzard Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er ikke 4 år ganske lenge på et strategispill? Bør bli et bra produkt dette. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Herreguud! Hvor mange hundre timer har jeg vel ikke brukt på Star Craft! En toer, endelig! Grafikken, lyden, feelingen. Alt virker som om det er tro mot originalen. Det er bare genialt. Jeg må gråte noen gledestårer Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er litt redd for gjenstående utviklingstid, men det virker som dei satser på å få det ut i år. Om dei greier det så synes eg Blizzard har vore flinke med å ikkje tortuere oss igjennom x antall år Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Virker ganske bra dette.. men hadde drømt om WC4 Men blir nokk til å kjøpe dette ja:D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nå mangler vi bare Diablo III så har Blizzard levert oppfølgere til samtlige av mine favorittspill. Nå mangler det bare at noen annonserer System Shock III og Realms of the Haunting II. For å være helt ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde overlevd en slik nyhet. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Da har vi Crysis, Alan Wake og nå Starcraft II! 2008 blir et fett år for spill Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så bra :D Håper noen lager et fastest map til Sc2 også Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jaaaaaa! Hadde håpet så sinnsykt på dette. Nå er det bare å glede seg masse framover. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg fikk frysninger når jeg så overskriften. Det skjer ikke ofte. Årets beste nyhet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 En helt grei nyhet for min del. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Årets kuleste spillnyhet, by far! Endret 19. mai 2007 av transistorbass Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Han sier "Hell, Its about time" på slutten av introen til SC2 - derfor det står på hjemmesia deres Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja en av de bedre nyhetene jeg kunne våkna til for å si det sånn. Har vært stamgjest på diverse fan-sites siden Broodwar ble litt slitt i kantene når WC3 introduserte 3D og sin type gameplay. JEG GLEDER MEG SÅ SYKT TIL DET HER, for jeg personelig syntes både Diablo og Warcraft må se seg slått av potensialet til Starcraft-franchisen. Starcraft hadde (for gammelt til å gi samme sjarm nå) den beste RTS-stemningen jeg har vært borti, beste balanseringen, festligste unitsene med sine respektive strategiske formål - og den mest engasjerende historien. Jeg er lei sverd, mana, polearms og leather tunics. Nå skal det bli plasma, shields, warp og pylons. DÆVEN som jeg gleder meg! i mai! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg