Fredrik- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Så gir vi fan i det, han har sikkert skjønt det nå :u) Noen som kan svare på om SC2 støtter Quadcore? (noe det sikkert gjør) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja takk for det ... det var en kjedelig ting å diskutere for å si det mildt QuadCore har jeg ikke hørt noenting om, for Blizzard har ikke kunngjort systemkrav enda. Men noe annet hadde egentlig vært litt rart, så det får det nok helt sikkert. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Trur nok det er vanskeleg å slå fast på noverande tidspunkt. Å programmere til fleirekjerners cpu er veldig vanskelig, dog så er SC2 eit såpass nytt spel at kven veit.. =) Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg prøver å overbevise meg selv om å spandere på meg en QX6800 etter prisfallet skjønner dere.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Blizzard er litt late ja, så på Gameplay-traileren i høy oppløsning og ser at Mutaliskene bruker samme skjelett som Gargoyles i WC3 sukk.. Lenke til kommentar
HPh Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg prøver å overbevise meg selv om å spandere på meg en QX6800 etter prisfallet skjønner dere.. 8694200[/snapback] Vi aner jo ikke når SC2 kommer ut ennå et kan være i løpet av 2007 eller 2010, så jeg ser ikke den helt store grunnen til å kjøpe en CPU nå, bare for at du skal spille SC2. Det er vel bedre å vente å se når det blir fastsatt en release dato.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Smeagoldfish: Kanskje det er fordi det er tidlig i utviklingsfasen (se, jeg nevnte ikke alpha, beta, gamma eller no ^_^) og de bruker placeholder grafikk? Endret 24. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kan godt hende, men gjenstår å se når det slippes Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg prøver å overbevise meg selv om å spandere på meg en QX6800 etter prisfallet skjønner dere.. 8694200[/snapback] Vi aner jo ikke når SC2 kommer ut ennå et kan være i løpet av 2007 eller 2010, så jeg ser ikke den helt store grunnen til å kjøpe en CPU nå, bare for at du skal spille SC2. Det er vel bedre å vente å se når det blir fastsatt en release dato.. 8694850[/snapback] Vel, så har du Crysis og Alan Wake. Jeg har en E6400 @ 3.2 nå, og det holder vel strengt tatt, men det er så morro med ny HW ^-^ Lenke til kommentar
HPh Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg prøver å overbevise meg selv om å spandere på meg en QX6800 etter prisfallet skjønner dere.. 8694200[/snapback] Vi aner jo ikke når SC2 kommer ut ennå et kan være i løpet av 2007 eller 2010, så jeg ser ikke den helt store grunnen til å kjøpe en CPU nå, bare for at du skal spille SC2. Det er vel bedre å vente å se når det blir fastsatt en release dato.. 8694850[/snapback] Vel, så har du Crysis og Alan Wake. Jeg har en E6400 @ 3.2 nå, og det holder vel strengt tatt, men det er så morro med ny HW ^-^ 8694983[/snapback] Nei jeg har verken crysis eller alan wake. Det er alltid morsomt med ny hardware, men sånn jeg forsto deg istad så skulle du kjøpe en ny cpu bare for å spille starcraft 2, men siden vi ikke vet når spillet skal komme er det dumt å kjøpe en ny cpu i nærmeset framtid. Men hva du bruker pengene dine til er likegyldig for meg. har du lyst på nye quad cpu så kjøper du det Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Man kan fort bli litt blind på bruksområdene da man stirrer på hardware og har penger i hendene, ja, hehe, de fleste kan vel kjenne seg igjen der Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg får håpe fornuften tar overhånd når jeg tenker på at den må byttes ut om ikke så lang tid (relativt). Det faktum at det er en klump metall til 6800kr~ som må byttes ut etter et par år legger en liten demper på idyllen Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hva synes dere om utseendet på de forskjellige enhetene som er vist frem så langt? Siege Tank-en har fått en del pepper, og med rette, etter min mening. Battlecruiseren ser derimot knallbra ut. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg likte protoss mothershipet og måten det spawner på. Immortals kunne kanskje fått litt mer detaljer, de så litt plain ut. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Apropos moderskipet: Jeg ser for meg veldig mange rare situasjoner ved bruk av «black hole» og «time bomb». Kan man risikere å sluke seg selv ved å opprette et sort hull? Vil atombomber bli påvirket av sorte hull? Hva skjer dersom man oppretter et sort hull inne i «time-bomb»-kapselen? Game over? :!: Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Blizzard er litt late ja, så på Gameplay-traileren i høy oppløsning og ser at Mutaliskene bruker samme skjelett som Gargoyles i WC3 Det er jo slett ikke sikkert. På den annen side sier de altså at det er "pre-alpha", noe som kan bety at det er veldig mye som bare er placeholders enda. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kan forstå at Siege Tankene har fått pepper, liker ikke den nye formen, med at "beina" går ut til hvert hjørne, håper de går tilbake til det gamle designet, Og marines syns jeg ligner for mye på riflemen i wc3 så håper det er en placeholder, samme med mutaliskene(gargoyles i wc3) Har ikke hørt lyden av når en siege tank går i siege mode og skytingen, men håper den blir uforandret, Skytingen til marines bør forandres til sånn det var i 1rn, men ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tror nok StarCraft 2 blir en verdig etterfølger. *Gleder seg* Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kan forstå at Siege Tankene har fått pepper, liker ikke den nye formen, med at "beina" går ut til hvert hjørne, håper de går tilbake til det gamle designet,Og marines syns jeg ligner for mye på riflemen i wc3 så håper det er en placeholder, samme med mutaliskene(gargoyles i wc3) Har ikke hørt lyden av når en siege tank går i siege mode og skytingen, men håper den blir uforandret, Skytingen til marines bør forandres til sånn det var i 1rn, men ellers ser det bra ut 8700552[/snapback] Det er da ganske tydelig at animasjonene til marines ikke er ferdig, men de likner ihvertfall ikke på riflemen fr WC3. Ta en ny titt på animasjonen i WC3 såser du forskjellen tydelig. Når det gjelder siege tank så gjør jo måten den setter ut føttene og løfter seg på at den blir mer stabil (f.eks som en heiskran). Jeg synes ihvertfall den er mye finere å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg