Zethyr Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg lo så innmari godt når jeg så at det var nelf female-dansen i videoen.. alizee Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tenkte eg berre skulle kommentere eit par detaljar eg har blitt vist/sett sjølv i StarCraft 2. Det første er denne geniale plakaten Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Real Men drill deep". Hehe.. Til venstre i biletet. Og her er eit lite egg frå Warcraft: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legg merke til den dansande "alven" til høgre. Elskar slike små detaljar i spela. 8670101[/snapback] Jeg er helt enig. Liker også de små tingene som foregår i bakgrunnen. Se for eksempel øverst til høyre i det første bildet du postet. En form for gruvedrift, kanskje? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 No må eg ærleg innrømme at eg ikkje heilt forstår kva du meiner. Er det den greia som du berre ser ein del av? Trudde det var ein del av Terran-styrkene eg. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg mener denne (eller dette): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er ikke en enhet, det er jeg sikker på. Du kan også se konstruksjonen/bygningen i videoen som er lagt ut på Gamer.no. Den dukker opp tidlig i filmen, i det du ser en gruppe Terran-bygninger som går inn for landing. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ser som sagt ut som noko mine greier, måten laseren skjerer i meteoritten/jorda. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Mulig folk har fått med seg dette, men uansett: Artwork-traileren som Blizzard har lagt ut inneholder også littegranne gameplay fra en eller annen grønn planet. Klippet kommer etter 46 sekunder. Se videoen her Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ja hadde det ikke vært for at jeg tydeligvis ikke er den eneste som downloader, så hadde jeg sett den allerede. Er på 2% etter 20min! 8669347[/snapback] Drit i downloaderen. Stikk på Gamershell. Der har de videoene oppe, og gratis servere i Sverige, Nederland og England blant annet. Har lett kommet opp i 1MBps på serverne der, da det er rolig. I går, da jeg lastet ned videoen var gjennomsnittshastigheten på omtrent 350KBps (mye trafikk). Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Japp, det er seff alternativet. Men jeg fikk det da omsider ned. Og det var deilig å se litt detaljer i 1280x! Skjønner også at det trengs litt oppgradering av hardware før release på det her. Det skal kjøres SMOOTH under alle forhold veit jeg! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bare for å understreke det. Det er ikke bare Blizzard som har videoene i den oppløsningen. Alle andre har det også, hehe. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Japp, det er seff alternativet. Men jeg fikk det da omsider ned. Og det var deilig å se litt detaljer i 1280x! Skjønner også at det trengs litt oppgradering av hardware før release på det her. Det skal kjøres SMOOTH under alle forhold veit jeg! 8671743[/snapback] Enig så enig, lurer på kva anbefalte systemkrav kjem på.. Er litt surt at "antatt" releasedato kjem rett før russhalvåret mitt byrjar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Grafikkmessig ser ikkje spelet så veldig krevande ut. WC3 er jo eit prakteksempel på eit RTS som fungerer fabelaktig over nett, både lokalt og internett. Spelet skal eg ha uansett, er sjølvsagt deilig med høg oppløysing og maks detaljer, men ny PC blir det neppe. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ah. For en herlig gameplay video! Nå ble jeg enda mer utålmodig...dette spillet skal spilles helt til jeg får krampe i hendene! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg står likevel på mitt og sier at dette ikke er en pre-alpha. Det er pre-alpha Blizzard kaller det. Det er en link litt tilbake i tråden her. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Einaste som irriterte meg litt med den Demoen (450 mb, 1280*) var at når ting sprengte (som eksplosjonen på slutten) så falt dem bare ned.. Ingenting som ble "blowed up", om dykk forstår kva eg meiner.. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Synes ihverfall at eksplosivene til siege tanks så bra ut, var det første jeg la merke til. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Da kom svarmailen fra Blizzard som vanligvis ikke bekrefter eller avkrefter noe som helst :!: Hello Fredrik, Thank you for contacting Technical Support. Beyond the expansion pack, The Frozen Throne, we have not announced our future plans for the Warcraft series of strategy games. World of Warcraft, our massively multiplayer online role-playing game set in the Warcraft universe, had a very successful release in November of 2004. Though World of Warcraft adds to the continuity of the Warcraft story, it offers gameplay from a new, more personal perspective than the previous Warcraft games. Information on World of Warcraft can be found at http://www.worldofwarcraft.com/. Regarding all our future releases, the best place to check for the latest information is our website- http://www.blizzard.com. If you have any Technical Issues, feel free to give me an e-mail. Best Regards, Kenneth Blizzard Entertainment Technical Support http://www.blizzard.com/support Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det ville jo være litt rart om Blizzard stengte døren for videreutvikling av WC rts. Dersom det er et godt marked for det vil det jo være dumt å la være. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Einaste som irriterte meg litt med den Demoen (450 mb, 1280*) var at når ting sprengte (som eksplosjonen på slutten) så falt dem bare ned.. Ingenting som ble "blowed up", om dykk forstår kva eg meiner.. 8674374[/snapback] Store supereksplosjoner kan fort bli slitsomt i et rts da det vil bli vanskelig å se hva som foregår på skjermen når mange enheter er i kamp. Enten har det med det å gjøre eller så er det noe som blir implementert senere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I tillegg er det ressurskrevande. Eg har ikkje lagt merke til dette sjølv, men ein masse eksplosjonar vil føre til FPS-drop. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Einaste som irriterte meg litt med den Demoen (450 mb, 1280*) var at når ting sprengte (som eksplosjonen på slutten) så falt dem bare ned.. Ingenting som ble "blowed up", om dykk forstår kva eg meiner.. 8674374[/snapback] Store supereksplosjoner kan fort bli slitsomt i et rts da det vil bli vanskelig å se hva som foregår på skjermen når mange enheter er i kamp. Enten har det med det å gjøre eller så er det noe som blir implementert senere. 8679179[/snapback] Tenker på ting som blir blåst litt opp i lufta alla i LOTR BFME og 2'rn. Der desse effektane er særs gode. Når 3 "atom"eksplosjonar treff på same staden og alt som skjer med mekaniske ting er at dei fell litt småsakte mot bakken, synes eg det vert litt tamt Fysikken ellers i spelet verka veldig nyskapande i RTS sjangaren Endret 23. mai 2007 av aspic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg