Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte eg berre skulle kommentere eit par detaljar eg har blitt vist/sett sjølv i StarCraft 2.

Det første er denne geniale plakaten :love:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-25009-1179823118_thumb.jpg

"Real Men drill deep". Hehe.. Til venstre i biletet.

Og her er eit lite egg frå Warcraft:

post-25009-1179823246_thumb.jpg

Legg merke til den dansande "alven" til høgre.

Elskar slike små detaljar i spela.

8670101[/snapback]

Jeg er helt enig. Liker også de små tingene som foregår i bakgrunnen. Se for eksempel øverst til høyre i det første bildet du postet. En form for gruvedrift, kanskje?

Lenke til kommentar

Jeg mener denne (eller dette):

post-44038-1179827908_thumb.jpg

Det er ikke en enhet, det er jeg sikker på. Du kan også se konstruksjonen/bygningen i videoen som er lagt ut på Gamer.no. Den dukker opp tidlig i filmen, i det du ser en gruppe Terran-bygninger som går inn for landing.

Lenke til kommentar
Ja hadde det ikke vært for at jeg tydeligvis ikke er den eneste som downloader, så hadde jeg sett den allerede. Er på 2% etter 20min!

:cry:

8669347[/snapback]

Drit i downloaderen. Stikk på Gamershell. Der har de videoene oppe, og gratis servere i Sverige, Nederland og England blant annet. Har lett kommet opp i 1MBps på serverne der, da det er rolig. I går, da jeg lastet ned videoen var gjennomsnittshastigheten på omtrent 350KBps (mye trafikk).

Lenke til kommentar
Japp, det er seff alternativet. Men jeg fikk det da omsider ned. Og det var deilig å se litt detaljer i 1280x! Skjønner også at det trengs litt oppgradering av hardware før release på det her. Det skal kjøres SMOOTH under alle forhold veit jeg!

8671743[/snapback]

Enig så enig, lurer på kva anbefalte systemkrav kjem på.. :) Er litt surt at "antatt" releasedato kjem rett før russhalvåret mitt byrjar :(

Lenke til kommentar

Grafikkmessig ser ikkje spelet så veldig krevande ut. WC3 er jo eit prakteksempel på eit RTS som fungerer fabelaktig over nett, både lokalt og internett. Spelet skal eg ha uansett, er sjølvsagt deilig med høg oppløysing og maks detaljer, men ny PC blir det neppe.

Lenke til kommentar

Da kom svarmailen fra Blizzard som vanligvis ikke bekrefter eller avkrefter noe som helst :!:

Hello Fredrik,

Thank you for contacting Technical Support. Beyond the expansion pack, The Frozen Throne, we have not announced our future plans for the Warcraft series of strategy games.  World of Warcraft, our massively multiplayer online role-playing game set in the Warcraft universe, had a very successful release in November of 2004.  Though World of Warcraft adds to the continuity of the Warcraft story, it offers gameplay from a new, more personal perspective than the previous Warcraft games.  Information on World of Warcraft can be found at http://www.worldofwarcraft.com/.

Regarding all our future releases, the best place to check for the latest information is our website- http://www.blizzard.com.

If you have any Technical Issues, feel free to give me an e-mail.

Best Regards,

Kenneth

Blizzard Entertainment

Technical Support

http://www.blizzard.com/support

Lenke til kommentar
Einaste som irriterte meg litt med den Demoen (450 mb, 1280*) var at når ting sprengte (som eksplosjonen på slutten) så falt dem bare ned.. Ingenting som ble "blowed up", om dykk forstår kva eg meiner.. :p

8674374[/snapback]

Store supereksplosjoner kan fort bli slitsomt i et rts da det vil bli vanskelig å se hva som foregår på skjermen når mange enheter er i kamp. Enten har det med det å gjøre eller så er det noe som blir implementert senere.

Lenke til kommentar
Einaste som irriterte meg litt med den Demoen (450 mb, 1280*) var at når ting sprengte (som eksplosjonen på slutten) så falt dem bare ned.. Ingenting som ble "blowed up", om dykk forstår kva eg meiner.. :p

8674374[/snapback]

Store supereksplosjoner kan fort bli slitsomt i et rts da det vil bli vanskelig å se hva som foregår på skjermen når mange enheter er i kamp. Enten har det med det å gjøre eller så er det noe som blir implementert senere.

8679179[/snapback]

Tenker på ting som blir blåst litt opp i lufta alla i LOTR BFME og 2'rn. Der desse effektane er særs gode. Når 3 "atom"eksplosjonar treff på same staden og alt som skjer med mekaniske ting er at dei fell litt småsakte mot bakken, synes eg det vert litt tamt :)

Fysikken ellers i spelet verka veldig nyskapande i RTS sjangaren :)

Endret av aspic
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...