Spirre Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Personlig håper jeg vi slipper helter i SC2 (jeg er ingen seriøs spiller av disse spillene akkurat, men liker det bedre uten disse heltene) AtW 8665404[/snapback] Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Som en annen nevnte, håper jeg på beta-testing om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 I og med at det visstnok er pre-alpha nå, så spørs det vel om beta er rett rundt hjørnet... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Gleder meg til det nye Starcraft spillet. synes blizzard lager bra spill og håper de fortsetter med det Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) I og med at det visstnok er pre-alpha nå, så spørs det vel om beta er rett rundt hjørnet... 8667024[/snapback] Hmm...siden det blir sagt i gameplay videoen at de er i beta stadiet tviler jeg sterkt på at dette er pre-alpha. Det ville i så fall vært den mest velutviklede pre-alphaen noen sinne. *redigerings* Glem det. De sier ikke i videoen at det er en beta. "Demo" var det han sa. Jeg står likevel på mitt og sier at dette ikke er en pre-alpha. Dette ser mer ut som alpha/beta. Pre-alpha er stort sett lite annet enn en teknologidemo. Endret 21. mai 2007 av ZiggyStardust Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hehe ja ... men dere kjenner vel Blizzard. Alle tror det er like før det er ferdig, også WOPSI så er det utsatt 12måneder til. MEN den som venter på noe fra Blizzard venter ikke forgjeves ... bare lenge! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det jeg mente med helter, var at de hadde en støtte for det. Så man kan bruke det litt i singleplayer og customgames - ikke multiplayer, det blir jo litt radikalt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Eller muligheten til å eventuelt deaktivere/aktivere helter i online-games på lik linje med superweapons i de to siste i Command & Conquer-serien. Det er mange muligheter. Men jeg tviler på Blizzard går så veldig langt vekk fra orginalgameplayet i Starcraft 1 pga. den mildt sagt enorme hardcore-entusiasmen i bl.a Korea. Men kan godt hende de implementerer en rekke nye features til solo-campaignen og eventuelt valgfritt i multiplayer. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 I og med at det visstnok er pre-alpha nå, så spørs det vel om beta er rett rundt hjørnet... 8667024[/snapback] Hmm...siden det blir sagt i gameplay videoen at de er i beta stadiet tviler jeg sterkt på at dette er pre-alpha. Det ville i så fall vært den mest velutviklede pre-alphaen noen sinne. *redigerings* Glem det. De sier ikke i videoen at det er en beta. "Demo" var det han sa. Jeg står likevel på mitt og sier at dette ikke er en pre-alpha. Dette ser mer ut som alpha/beta. Pre-alpha er stort sett lite annet enn en teknologidemo. 8668539[/snapback] Er bænkers at dette ikke er pre-alpha. De sier rett ut at de er i alpha, så det er ingen hemmelighet. De sier jo blant annet at de driver med «polishing og balancing» akkurat nå, og at de har fullt fungerende flerspiller med alle rasene. Blizzard sier jo selv at måten de lager RTS-spill på er at de lager en fullt fungerende MP-del først, og designer alt utifra et MP-perspektiv, for så å begynne på SP-delen. Det de har per i dag, (om man skal dømme etter informasjonen man har fått de siste dagene) er altså game-mechanics og units i feature-freeze, hvor man bedriver spit-shine på units og bygninger for å skape balanse, samtidig som de gjør seg ferdig med SP-kampanjene. Jeg vil regne med at det er en del innhold som fortsatt skal lages i SP-delen, og det kan selvfølgelig ta tid, men de er i sen alpha i MP internt nå virker det som (de har blant annet pro-gamers fra SC-miljøet som gir balanse-tilbakemeldinger nå, dvs. intern testing). Intern beta i MP skjer helt sikkert snart. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg håper det blir uten helter i Starcraft Multiplayer. Heltene i Warcraft 3 MP drepte spillet for min del. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nå er iallefall de offisielle gameplay-filmene ute i 1280x760 http://www.starcraft2.com/movies.xml Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Et must å se den filmen der. Utrolig bra kvalitet er det også, pluss at du lærer masse av han som kommenterer! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ja hadde det ikke vært for at jeg tydeligvis ikke er den eneste som downloader, så hadde jeg sett den allerede. Er på 2% etter 20min! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bare la den gå, jeg brukte ca 2t og 30m for å laste den ned igår. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 "About 6 hours" .... omfg Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 tok ikke mer enn 1t 20min med blizzard downloader og 1.8 Mbit linje Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 33% med 4mb her ... idag er det rett og slett bare tregt! Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 eg lasta ned min fra Fileplanet... men så er eg subscriber. Men tror det skal fortsatt være raskere enn blizz selv med kø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nå ligger vel filmen på gametrailers, eller det en annen? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tenkte eg berre skulle kommentere eit par detaljar eg har blitt vist/sett sjølv i StarCraft 2. Det første er denne geniale plakaten Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Real Men drill deep". Hehe.. Til venstre i biletet. Og her er eit lite egg frå Warcraft: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legg merke til den dansande "alven" til høgre. Elskar slike små detaljar i spela. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg