HPh Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) på gameplay videoen så skulle det vel bare 2 yamatoguns til, før moderskipet nesten var nede, og det var ikke så veldlig skada (779 av 850). Pluss at energien til moderskipet ikke blir lada opp så fort i den ferdige versjonen Endret 21. mai 2007 av HPh Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dette kommer nok til å bli fett, vi får bare håpe at Protoss beholder sine Archons Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 på gameplay videoen så skulle det vel bare 2 yamatoguns til, før moderskipet nesten var nede, og det var ikke så veldlig skada (779 av 850). Pluss at energien til moderskipet ikke blir lada opp så fort i den ferdige versjonen 8663422[/snapback] Huh ikke emer en 2 stk? Da er det jo knapt vits i å bygge det. man får jo bare ett av gangen... Skal ikke så alt får mye till å slå ut ett sånt skip. En annen ting terran har, i alle fall i eneren, er jo EMP shock wave. Så Emp 2-3 yamato og vips no more mothership. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er det to ting jeg stoler på at Blizzard klarer så er det godt balanserte fraksjoner og en god historie. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg lurer på hvordan det blir med custom games, WC3 er jo fantastisk på det - siden de har level system. Lurer på om det blir noen heroes med levler i SC2 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ser at noen håper/tror at Ultralisk blir byttet ut... vel, har sett at noen av proffene i Korea sverger til den. Jeg måtte fra tid til annen stille opp alle Vultures på rekke og rad og sprenge dem i luften for å frigjøre plass til å bygge nye units. Eh, hva med å sende dem på selvmordsoppdrag? Så kunne du tatt ut litt fiender samtidig... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 på gameplay videoen så skulle det vel bare 2 yamatoguns til, før moderskipet nesten var nede, og det var ikke så veldlig skada (779 av 850). Pluss at energien til moderskipet ikke blir lada opp så fort i den ferdige versjonen 8663422[/snapback] Huh ikke emer en 2 stk? Da er det jo knapt vits i å bygge det. man får jo bare ett av gangen... Skal ikke så alt får mye till å slå ut ett sånt skip. En annen ting terran har, i alle fall i eneren, er jo EMP shock wave. Så Emp 2-3 yamato og vips no more mothership. 8663457[/snapback] jeg tror seriøst at protoss er designet rundt combined arms konseptet. altså at en ikke bare skal bygge en mengde av en doning også kjøre på. det er mer i zerg sin ånd. med andre ord, en mother ship alene vil ikke overleve lenge, men med rett backup av andre så kan den være den ekstra tyngden på vektskålen som trengs bare se på enheten som erstatter dragoon. med sine skjold skal dem være ekstra flinke til å ta ut siege tanks og tilsvarende. så en sender inn dem for å fjerne nettopp siege tanks, også stormer en inn med zealots etterpå for å ta resten. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Enig med deg der hobgoblin, jeg tror også det! Protoss er nok det stikk motsatte av Zerg, mens Terran igjen balanserer fint som en mellomting. Men tror alle i større eller mindre grad bruker combined arms konseptet for effektive kamper denne gangen. Det virker som alle uniter har en utrolig stor svakhet, noe som muligens gjør "swarm/rush" med en type unit umulig, eller iallefall en rimelig stor risiko. Og etter hva jeg har lest virker det som de skal opprettholde det kjappe gameplayet hvor utmattelskriger sjelden forekommer ... Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Lurker rush Har spilt litt Starcraft 1 nå, kom i humør av å lese denne tråden. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vell nå er det ikke sånn att du bare kan storme på med zerg heller. Lett å countre en zerg som bare bruker en unit. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vell nå er det ikke sånn att du bare kan storme på med zerg heller. Lett å countre en zerg som bare bruker en unit. 8665151[/snapback] Stemmer det! Men uerfarne spiller blir gjerne lett tatt på senga av en sverm Zerglings veit jeg. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Uerfarene spiller blir vell lett tatt på senga av zealots også... :!: Men men er sant det at zerg er murder by numbers og protoss er kill by technology. Endret 21. mai 2007 av Akidon Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Uerfarene spiller blir vell lett tatt på senga av zealots også... :!: 8665251[/snapback] Haha jada. Uerfarne spillere blir vel jevnt over tatt på senga uansett vel. Battlenet med Starcraft er et brutalt sted Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Huff ja er lenge mellom ver gang jeg får eid med zealoter. Men faen så gøy det er når fi virkelig blir "over run" i et hav av zealoter på zpeed. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Lurer på om det blir noen heroes med levler i SC2 8664768[/snapback] Dette har eg og tenkt litt på. Ut frå videoene me har sett kan eg ikkje påstå å ha sett noko teikn til heltar, men mykje kan skje endå. Eg synest WC3 fungerte finfint med heltar, men veit at mange vil runke på nasen dersom det blir innført i SC2. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Fy NEI til helter i SCII. Uansett er det sakt fra offiselt hold at det ikke blir det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei helter hadde vært tøft i SC2 også det! Kunne godt tenke meg Raynor med ekstra skills jeg ... eller Kerrigan for den saks skyld. Helter adda jo bare til gameplayet i WC3 på en positiv måte for min del. Blizzard har jo også sagt de skal lage en engasjerende og "ground braking" solo-campaign, så det er jo mulig de krydrer med litt nyskapning. Blir iallefall spennende å se hva det hele blir til når det en gang kommer ut. Jeg skal iallefall blindt kjøpe dette spillet ... uprøvd! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei fysj... hadde de inkudert helter i SCII hadde jeg ikke kjøpt det... i alle fall ikke med en gang. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hadde ikke hatt noe imot helter i campaign, kanskje ikke med lvl og "spells", men med egenskaper som utvikler seg etterhvert som man greier oppdrag, f.eks tar man sjold fra protoss som terran o.l. Men i multiplayer, nææææ. Likte det i warcraft 3, men der passer det. Vil helst ikke ha det i SC2, ikke fordi jeg syns konseptet med helter er dårlig, men fordi det ikke passer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Personlig håper jeg vi slipper helter i SC2 (jeg er ingen seriøs spiller av disse spillene akkurat, men liker det bedre uten disse heltene) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg