Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II

Anbefalte innlegg

http://www.rakrent.com/rtsc/html/scbw1.htm

woho! Fant legacy of the confederation! <3 nå blir det nerding etter eksamen ja

8655662[/snapback]

Hvor laster du ned??

8656240[/snapback]

http://campaigncreations.org/

fant orginal siden =) desverre nede pga tekniske problemer, men syns Legacy of the Confederation er ett sinnsykt bra custom campaign. Håper SC2 får en bra editor så det kommer flere slike perler.

Triste stunder i det campaignet spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I morra den 20 kommer det en den første gameplay video også på hjemmesiden til sc2 så det blir spennans og se den !

Du kan finne 2 gameplay videoer allerede her (de 2 nederste youtube videoene).

Protos får mye kult stash ;)

8649529[/snapback]

Ja jeg var vist ikke helt oppdatert på dette, men er det ikke da merkelig at det florerer av sc2 gameplay trailere på utube men ennå ikke på hjemmesiden, hva er det de venter på der a

Lenke til kommentar

http://www.ve3d.com

Der er det en fin direktelink til hele gameplay-videoen (20 minutter lang, i god kvalitet) som gikk i Sør-Korea (uten kommentatoren og den Koreanske voice-actingen). Tror det er en IGN-exclusive foreløpig.

Det er vel den eneste egentlige videoen utenom de som er på Blizzard sine sider som finnes foreløpig (YouTube-greiene er bare snutter fra denne).

Lenke til kommentar

Liten ting jeg bet meg merke i dog, Terrans i Starcraft (tidligere Confederacy, nå Dominion) er ikke jordboere. De er etterkommerne av fangene som ble sent vekk fra jorden i Nagglfar, Argo og Reagen som landet på Moria, Tarsonis og Umoja.

Så, selv om deres krimininelle etterkommere er fra jorden, er det nok lenge siden de var død og begravet.

Lenke til kommentar

... som i at det er ulogisk at det fortsatt er fanger som er marines, eller bare som en ren bemerkning (at jordboere antageligvis er dødd ut)?

(synes forresten ikke at det er spesielt ulogisk at kriminielle som er dømt til cryostate er marines)

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Ny info som kanskje ikke alle har fått med seg:

Starcraft 2 skal visstnok inneholde like mange unike enheter som originalspillet. Begresningene på det totale antallet enheter forsvinner, som vi vet, men antall forskjellige enheter hver enkelt rase kan benytte seg av, forblir uendret.

Hva betyr dette? For hver nye enhet Blizzard presenterer, vil en av de gamle forsvinne ut.

Så langt har vi fått se sju nye Protoss-enheter: Immortal, Phoenix, Stalker, Colossus, Warp Ray, Phase Prism og Mothership. Med andre ord vil sju av de gamle kjenningene forsvinne. Det eneste vi vet foreløpig er at Immortal erstatter Dragoon.

Kilde er Gamespy:

One of the most surprising revelations in the team's presentation was that StarCraft II will have the same number of units as the original game. That means that for every new unit added to a sides' army, one had to come out. Apparently the team did this for both gameplay and design reasons. Limiting the number of units forced the team to focus on exactly what each unit was expected to do and why it should be there. There were some iconic units like the Zealots, Marines and Zerglings that no one could imagine the game without, but there were other calls that were apparently quite painful to make. Pardo seems to feel that forcing the team to make these painful choices will result in a better game by avoiding extraneous units that never get used.

Hva tenker dere om dette? :hmm:

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar

Vel penneknekt, Immortal er jo bare en videreføring av Dragoons, så det gjør jo ikke så mye? Alt i alt vil jeg vente å se hva som skjer. Det er ikke bra å ha for mange units å velge i heller siden da er noen så og si dømt til å bli overfløding og unødvendig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...