Martini Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Jeg skal ha meg en ny 22" og så langt har jeg sett meg ut to aktuelle kandidater. Det kommer kanskje ikke som en overraskelse at Samsung 226BW er en aktuell kandidat - det later jo til at det har blitt "folkeskjermen" her til lands. Jeg syns imidlertid at HP skjermen virker som mer en verdig kandidat. Den har på papiret tilnærmet identiske spesifikasjoner. Fordeler og ulemper slik jeg ser det. Samsung 226BW Fordeler : * Pent design * Gode kritikker Ulemper : * S, A, C panel problematikken/diskusjonen. * Mangler USB. * Blitt en "folkeskjerm" så utrolig mange har den og følgelig er det ikke alltid like nyanserte tilbakemeldinger å spore.. Uttalelser som "Verden beste skjerm" osv virker ikke direkte betryggende på meg. HP w2207 Fordeler: * Pent design * Skjermen kan dreies 180 grader (kjekt til lange dokumenter, nettsteder m.m) * USB 2.0 Hub * Høyttalere (ikke en stor fordel...) Ulemper: * Sett få tester/kritikker av skjermen Endret 19. mai 2007 av Martini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå