Gå til innhold

Mistet mobilen - midlertidig løsning?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg var så klønete at jeg klarte å miste mobilen min. Det var rundt Oslo S (sannsynligvis) så håpet er ikke stort om at den dukker opp.

 

Jeg ringte OneCall og fikk sperret abb.

 

Så lurer jeg på, hvor lang tid tar det fra jeg bestiller nytt sim-kort til jeg får det. I helga går jo ting tregt, og jeg vurderer en "kontant-løsning". Noen som vet hva som er billigst og lettest?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det enkleste, om du ikke klarer deg uten telefon i to dager, er å kjøpe en kontantkortstartpakke. Disse selges overalt, til og med på Rimi.

 

Har du ikke telefon i det hele tatt, kan du kjøpe en billig kontantkorttelefon ett-eller-annet sted :p

8645014[/snapback]

 

to dager? tror du det tar så kort tid?

Får jo ikke gjort noe før mandag...og min erfaring er at det pleier å ta litt tid.. Er det helt feil?

Lenke til kommentar
Har måttet bestille nytt SIM fra One Call en gang, det kom dagen etter at jeg bestilte... Måtte ringe kundeservice da jeg fikk det, så aktiverte de kortet.

 

-snubbel

8645024[/snapback]

 

Høres bra ut.. Jeg skaffa meg en sånn chess kontant sak til 149..100 kr ringetid. Så er jeg sikra fram til jeg får nytt simkort.

 

Men en liten ting..

 

Blir det ikke billigere å bare bestille "nytt" fra onecall...ettersom de tar 199 for å sende ut nytt simkort når det er mistet. Det er jo gratis å bestille nytt? Funker kanskje ikke å gå fra onecall til onecall ...he he

Lenke til kommentar

Det er bare tillatt å ha ett abonnement per person, så da måtte du ha avsluttet det første abonnementet, for så å bestille et nytt. Du hadde da fått nytt mobilnummer, og det tar lengre tid å etablere et nytt abonnement (to uker tror jeg) enn å få tilsendt nytt SIM-kort på et abonnement du allerede har. Ellers en..ehrm..god plan. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...