Scortech Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Kanskje litt dårlig tittel..Kom gjerne med tips til hva jeg kan skrive i tittelen.. Men over til poenget.. Hva er det beste hovedkortet med tanke på spilling,chipsett og hovedkort løsning. Altså ikke SLI..siden jeg har ingen planer med å kjøre SLI nå eller i framtiden.. At hovedkortet er god når det gjelder OC er ikke et must med greit å ha med.. Og hovedkortet jeg ser etter er da til intel som støtter C2D,QUAD cpu osv og eventuelt med HD intern lyd..og chipsett vifte fri løsning/kjøling..og med mange pci porter..selvsagt må da hovedkortet ha PCI express port..duuh.hehe Endret 19. mai 2007 av Scortech Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) vent 1 mnd, nå kommer det sikkert noen gode intel chipsett. p35 og x38 og disse vill også støtte 45nm og 1333mhz fsb edit: jeg fant en liten test av et nytt 650i ultra chipset. ble lansert for ikke veldig lenge siden.. Test Endret 19. mai 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 det virker interessant.. Takker så mye for infoen... virker veldig interessant det hovedkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå