thomassit0 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Har fått ny router, og enda vi har WEP sikring som før, og det fungerte bra da, så kommer det aldri opp noe vindu som spør etter passordet nå.. Noen som vet noe ? Den prøver bare å koble til i noen minutter før dette skjer: Routeren er Netgear WGR614 v7. Det fungerer strålende på Xbox 360'n min, så skjønner ikke helt hvorfor det er så vanskelig i Windows. Endret 19. mai 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Husket å fjerne "profilen" til SSID'en før du byttet router? Regner med at du har samme SSID som var. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Hvis SSID er navnet så har jeg ny SSID. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) SSID er navnet ja. Men tenkte du kanskje hadde hatt trøstepølsa som SSID før også. Men hvis den er ny så er det ikke det Nå vet jeg ikke hvordan det er med ÆØÅ, men det skal ikke ha noe å si. Men kan jo teste likevel btw: sjekket at du har satt nettverkskortet til å motta ip automatisk? Endret 19. mai 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Automatisk IP er på ja. Endret 19. mai 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå