WRoom Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg kjøpte en laptop i dag, når jeg skrur den på funker den en stund helt til jeg gjør ett eller annet, som for eksempel å gå inn på et program eller innstalasjon eller noe, da slår skjermen seg på en måte av uten at det er en av/på knapp for å skru den på igjen, får ikke gjort noe, pc'en fortsetter men skjermen reagerer ikke i det hele tatt, hva er feilen? PS: en gang når jeg skrudde på pc'en kom det et langt pip e-post adresse: [email protected] Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Kan ikke med sikkerhet si hva som er feil, men siden du kjøpte den for et par dager siden, foreslår jeg at du leverer den tilbake til reparasjon, evt bruker angreretten. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 virker som om backlight er gåent, skjermen må enten byttes, eller om mulig bytte ut backlight på den. kontakt support for merket. Lenke til kommentar
WRoom Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Fant netopp ut at skjermen slo seg ikke av, den ble bare veldig mye mørkere, så da er det kanskje noe i veien med batteriet? Batteri ikonet blinker når jeg har laderen i, så jeg leste litt i manualen og det stod at strømstyrken er mindre enn 10% og AC-strømmen er ikke koblet til, hva skal jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Koble til strømmen? Og lade batteriet? Har du ladet batteriet skikkelig når du tok maskinen i bruk? Lenke til kommentar
WRoom Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Det er vel der feilen kanskje ligger ja, var nok litt for ivrig med å starte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå