Radio Free Europe Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 JEg kjøpte GTA3 i Mai/Juni, og det fungerte helt fint. Litt lav framerate, men det fikset jeg med et program. så ble jeg lei, og sluttet og spille, og spilte det ikke før i går igjen, men da fungerte det ikke. Jeg kan se intro videoen, men så henger spillet (og maskinen) seg når det "mafia bildet" kommer frem. Så avinstalerte jeg hele greia, og instalerte det på nytt, men det samme problemet oppstod igjen, og jeg har enda ikke fått startet det. Hva er feil? Siden sist jeg spilte det har jeg fått ADSL via NextGenTel, men det kan vel ikke ha gjort noen skade? Ellers har jeg følgende maskin: AMD 1.4Ghz 512 DDR ram Hercules 4500 TV-out H.ØK Lenke til kommentar
Radio Free Europe Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Jøss, nå er det nesten 60 stk, som har lest spørsmålet, og INGEN vet det. Det er sikkert én jævla fil som ikke kommer med når jeg avinstalerer. En sånn råtten fil som gjemmer seg inni C: et sted. Men jeg gidder jo ikke formatere harddisken for sånt piss. Data frustrerer meg. Lenke til kommentar
quack Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Å formatere og installere på nytt er gjort på 15-20 minutter hvis du veit hva du skal gjøre og har en grei PC.. Lenke til kommentar
Radio Free Europe Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Da har jeg 14 GB jeg må ta bacup av først. Og sist jeg formaterte så holdt jeg på i mange dager fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Nei, får heller spille Mafia, og vente på Vice City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå