eierdegics Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Så lenge animefolka greier å slutte serien på en elegant måte er jeg fornøyd. Orker ikke om de extender Claymore animen med sucky fillers i et år. Bedre at animen er på topp når den slutter, enn at animen synker så lavt at folk slutter helt å se på animen. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Å avslutte serien uten at Clare får tak i Priscillia blir jo sucky sucky, spør du meg. De skulle heller da ventet til at mangaen var ferdig før de begynte på animen - slik Death Note gjorde det. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Å avslutte serien uten at Clare får tak i Priscillia blir jo sucky sucky, spør du meg. De skulle heller da ventet til at mangaen var ferdig før de begynte på animen - slik Death Note gjorde det. 9307321[/snapback] Mangaen har vært ute siden 2001, altså 6år og er ongoing. Om animen ikke hadde blitt lagd før mangaen hadde vært ferdig, så hadde vi måttet ventet par år til før mangaen slutter:/ Lenke til kommentar
@ir Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hadde heller sagt jatakk til det enn å få en ufullstendig slutt. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 De må no da få tid til å lage serien. Går ikke ant at de bruker f.eks en uke per episode (Hint hint naruto og noen andre). Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 På Wikipedia står det: However, as of episode 20, it has since started to deviate from the manga, despite keeping the main and important events from the manga. Så til dere mangadudez; hvilke manga/anime-forskjeller var det i episoden? Lenke til kommentar
Stoyrm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har ikke vært så mange forskjellige ting egentli. Noen av tingene er at man får se hvordan Raki kommer nordover, dette er fordi han blir tatt av noen slave handlere. Annet enn det; som dere kanskje husker i episode 20 så utfordrer Flora, Claire til en kamp. Du for se kampen i mangaen, da man finner ut at Claire's Flash Sword er kjappere enn flora's windcutter, men presisjonen og kraften er mindre. ja også får man se at Raki og Easly + Priscilla kommer til huset til Easly e. Altså han kamper ikke i ute i skogen, + at Raki får aldri høre om claymorene i den byen de er i nå(husker ikke hva den heter, den der nordiske byen). Finnes noen tidligere også men ikke vært noe spesielt viktig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Seriøst, spar oss for spoilere. Dette er en tråd for i diskutere animeen. Så venligst fjern informasjonen i posten din raskest mulig eller putt det i en spoiler. Endret 20. august 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nå er ikke spoilerne så veldig store at det gjør noe. Dessuten ble spoilerne etterlyst. Men for å unngå mer krangling, så bør du vel legge det i spoilertags, Stoyrm. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det som Storym beskrev er noe som har skjedd i tidsforløpet i animen, altså det er ikke tatt med. Ikke vits og putte i spolier. Stor spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor gleder meg når de hopper frem 7 år !! *gåsehudmoment* det er vel om 2-3 episoder ? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Selv om det ikke ble tatt med i animeen så er jeg ikke interessert å vite hvem av dem som hadde det beste/sterkeste angrepet. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Leste på et annet forum at de vil avslutte animen annerledes enn mangaen. Spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spoiler: For those of you watching Claymore, http://pc.webnt.jp/anime/detail0023100807.html has some interesting spoilers up for future episodes that seem to confirm it’s going to end differently from the manga. It seems that Raki will witness Priscilla eat someone, and he’ll make his way to Pieta and see Clare Awakening, but be unable to stop her. In addition, Isley and Priscilla will sense the Yoma energy of Teresa from Pieta. Seems a bit odd that they mention that, but perhaps it means a showdown is coming. Either way, we appear to be in for an anime original ending. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Vil dere høre min Teori?. Han drittungen er egentlig Guts når han er liten dritunge, så når anime'en slutter her så tenker man bare et parr år frem i tid å begynner å se på Berserk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Cell_v14, Er redd teorien din ikke kan stemme. I Berserk får man vite om oppveksten til Guts. Uten at jeg skal komme med spoilere. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Haha tulla jo bare wrangler .. er bare sånn fanbasert teori xD, må jo få lov til å ha det litt gøy på min IKT lærling jobb eller hva? Lenke til kommentar
Stoyrm Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 tbh så spoila jeg ikke noe, i Animeen så har de på en måte skjedd uten at de har orket å fortelle oss d. Så d er bare litt extra info for deg hvis du vil vite litt mer enn d som allerede er sagt, altså du får høre ting som egentlig har skjedd. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Han drittungen er egentlig Guts når han er liten dritunge, så når anime'en slutter her så tenker man bare et parr år frem i tid å begynner å se på Berserk 9334622[/snapback] Mangaen har jo allerede utdypet hendelsene i Guts barndom (til de grader), men det er godt mulig de inkorporerer en direkte referanse til Berserk. Personlig var det ikke til å unngå å se mange likhetstrekk mellom Rigardo, The Silver-Eyed Lion King (i dagens episode) og Zodd. Mon tro om det var hensikten. Endret 22. august 2007 av aadnk Lenke til kommentar
Stoyrm Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bortsett fra et zodd er så my mer mann. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fy faen episode 22 var bra! Gleder meg sinnsykt til neste episode Lenke til kommentar
nAD Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Grei episode men ble litt kjedelig når de gikk såpass bort fra mangen :\ *dunkesegihodetogspørseghvorforjeglestemangen* (men det var verdt det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå