eierdegics Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 damn episode 18 var konge, gief 19asap >_< Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ja, denne episoden var definitivt en høydare, gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 screenshots fra e18 link En av de beste episodene hittil imo Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er det slik at episode 19 kommer den 7. august? Har hørt en del snakk om det :/ Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...id=7028&page=25 Lenke til kommentar
jurg Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Åhåhå, likte slutten på denne Endelig litt Raki igjen, neste episode må bli bra Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg leser mangaen og kan love heftige scener og mange interessange avsløringer ettersom tiden går. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Raki Raki Raki! omg hahaha hvor bra blir ikke dette? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 var hun jenta som raki møtte, hun som clare jakter på? eller hadde de bare "tilfeldigvis" samme navn ? Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hva tror du? :D:D::D Du vet jo hun jenta som var den første nr1 rank som awakened, hun var jo også sånn lita jente før hun slapp krefene sine løs. Kanskje han mannen er han nr1 ranked malen som hadde awakeneda. Riful nevnte jo det. At han hadde fått "a one horned woman"" Kanskje Raki minte priscilla om broren hun hadde? Eller, hmm, nå husker jeg ikke helt. jaja, får bare håpe dette stemmer. Da blir det action ^^ Endret 9. august 2007 av Helpsomer Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Merker meg at Claymore har blitt ganske populær her på diskusjon, kan anbefale dere som vil ha "mere" Claymoreish anime å sjekke an Seirei no Moribito. Har ikke sett den selv, men den blir sagt å være Claymore nr.2 Uten at den er FOR lik, da; vil jeg anta. De jeg har forhørt meg med har den på topplisten sin i alle fall (sammen med Claymore ). Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kan sjekke ut, kommer en del Anime nå som jeg liker. Det er jo bra, så slipper jeg å gå så mange dager uten at en Anime episode blir sluppet. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Ep 19 var bra den, syntes episodene går for fort..? anyways likte ikke at Isley blir fremstilt som, heh veldig bøg. Kanskje det er for å gi fangirlsa en badguy å like ..dno Kunne vist litt mer av Flora og Miria Lenke til kommentar
Stoyrm Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Denne animen høres bra ut, prøvde å finne ei god side å laste de ned på. Men de fansub sidene jeg fant fikk jeg toppen 10-20 kb ned på. D er dårlig, ingen som veit av noen bra sider, eller gidder å sette opp en FTP server der jeg kan hente d? Send PM hvis dette ikke passer i forhold til terms of righty mighty bullshit ^^ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Eclipse har brae subber av Claymore. Du finner Claymore episoder subbet av Eclipse på en hver torrent side eller deres egen hjemmeside. Endret 12. august 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tips: last ned h264 codecene istedet for xvid. De tar mindre plass og ser bedre ut Lenke til kommentar
Stoyrm Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Driit bra anime, tok meg 2 dager å få sett alle sammen, xD, gleder meg til episode 20 ^^ Begynner å vurdere om jeg skal kjøpe Mangaen til serien ^^ Men den har ikke kommet så langt så. Noen som har lest mangaen? Endret 15. august 2007 av Stoyrm Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har sett scans på onemanga.com Serien virker mye lysere, og animeen har vært veldig tro til mangaen. Siden mangaen ikke har kommet særlig mye lengere orker ikke jeg å stresse noe særlig med det Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har fått med meg at animen vil slutte på episode 26-27, og mangaen vil da fortsette historien videre? Eller tar jeg helt feil nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hvor har du hørt det? Hvorfor skal den ikke fortsette når mangaen ikke er ferdig? Men kan jo hende at anime'n tar en pause, eller begynner med fillers. For den er vel ikke langt unna mangaen. Endret 15. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå